طرح با قرآن در ۱۲ شهر آذربایجان غربی برگزار می شود
کد خبر: 3603319
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

طرح با قرآن در ۱۲ شهر آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری طرح با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در ۱۲ شهر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) مهر نوشت: حجت الاسلام محمد دادش زاده با بیان اینکه برنامه طرح با قرآن در ۱۲ شهرستان به صورت جمع خوانی قرآن کریم انجام خواهد شد افزود: این مراسم با حضور علاقمندان و مردم روزه دار در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام مبارک رمضان برنامه های متنوعی از جمله طرح سفیران قرآن با حضور قاریان برتر کشور از سوی این اداره کل برگزار می شود افزود: دومین برنامه این سازمان در ماه مبارک رمضان، طرح سفیران نور است که چهار نفر از قاریان و حافظان مطرح کشور در استان حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام داداش زاده افزود: این قاریان به مدت ۳ روز در شهرهای ارومیه، تکاب، ماکو، چالدران، شاهین دژ، سردشت و پیرانشهر محافل انس با قرآن کریم را برگزار می کنند.

وی اضافه کرد: دعوت از دو مفسر قرآن کریم از قم برای برگزاری جلسات تفسیر قرآن در شهرستان های ارومیه و خوی در ایام مبارک رمضان و توزیع هزار جلد قرآن کریم در مناطق کمتربرخوردار از دیگر برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان است.

همچنین همزمان با ماه پرفیض و برکت رمضان طرح جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه به طور همزمان از شبکه استانی بصورت زنده پخش خواهد شد.

این مراسم هر روز از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت ۶ تا ۷ بعد از ظهر به شکل مستقیم پخش خواهد شد.

captcha