برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در تبریز
کد خبر: 3603329
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
نجفی خبرداد:

برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در تبریز

گروه اجتماعی: شهردار تبریز از برگزاری ویژه برنامه‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی، شهردار تبریز شب گذشته در مراسم ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان در میدان ساعت تبریز، از برگزاری ویژه برنامه‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح شهر خبر داد.
وی، از استقبال گسترده همشهریان در این آیین معنوی قدردانی نمود گفت: در روزهایی قرار داریم که حامل خاطره دلاوری‌ های رزمندگان جان بر کف تبریز در فتح خرمشهر عزیز است و این خاطره دل همه ما را به جهت بازگشت خرمشهر به میهن شاد می‌کند.
نجفی، افزود: امروز در شرایطی که رییس جمهور آمریکا در تلاش برای اجماع علیه کشورمان است، مردم همیشه در صحنه ایران و به خصوص شهر تبریز با خلق حماسه‌ ای دیگر چشم جهانیان را خیره ساختند و بر آرمانهای انقلاب تاکید کردند.
به گفته شهردار تبریز، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خانواده بزرگ شهرداری تبریز تلاش خود را برای برگزاری آیین‌ها و برنامه‌های مختلف معنوی در سطح شهر به کار خواهد بست و زمینه لازم برای بهره مندی شهروندان را فراهم می سازد.
وی همچنین به برگزاری برنامه‌های مختلف بعد از ساعت افطار در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این برنامه ها توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان بازوی اجرایی اقدامات فرهنگی خانواده بزرگ شهرداری تبریز برای جلب نظر و توجه شهروندان اجرا خواهد شد.
captcha