امنیت کشور یک امنیت پایدار براساس آیه‌های قرآنی است
کد خبر: 3605423
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
سردار ریحانی مطرح کرد:

امنیت کشور یک امنیت پایدار براساس آیه‌های قرآنی است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امنیت کشور یک امنیت پایدار براساس آیه‌های قرآنی و با یک پشتوانه مردمی محکم با اعتقادی راسخ و رهنمودهای دین اسلام و رهبری معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: تمام افتخارات ما مدیون امام راحل است.
وی افزود: امام(ره) با بازخوانی و بازشناسی اسلام در کشور دین اسلام را احیا کرد.
سردار ریحانی اظهار کرد: ایران در زمان پیش از انقلاب چماق آمریکا در منطقه بود اما امام راحل از دل ملت سربلند ایران که امروز آوازه دنیا شده است بیرون آمد و به سلطه آمریکا و استکبار در کشور خاتمه داد.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه درادامه به امنیت پایدار کشور اشاره کرد و گفت: امنیت کشور یک امنیت پایدار براساس آیه‌های قرآنی و با یک پشتوانه مردمی محکم با اعتقادی راسخ و رهنمودهای دین اسلام و رهبری انقلاب و از طرفی دیگر وجود نیروی نظامی متدین و با اعتقادی راسخ و مجهز به سلاح و تجهیزات پیشرفته است.
وی کشور را دارای اقتداری امنیتی دانست و اظهار کرد: برخی ازکشورهای دارای امنیت بدون وجود خطرات توانستند به امنیت برسند ولی ایران اسلامی دربرابر انواع تهاجمات و توطئه‌های ۳۸ ساله آمریکا و استکبار توانسته به امنیت پایدار برسد که یک اقتدار امنیتی است.
سردار ریحانی افزود: امنیت ما براساس کارکرد ولی فقیه است و امروز دشمنان ما به خوبی این موضوع را درک کرده و در تلاش برای تضعیف این جایگاه هستند که تاریخ نشان داده ما مردمی مستحکم و مقاوم در برابر دشمنان حول محور ولایت فقیه بوده، هستیم وخواهیم بود.
captcha