رمز مسابقه «جدول ماه»؛ یک اثر از امام(ره)
کد خبر: 3605920
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

رمز مسابقه «جدول ماه»؛ یک اثر از امام(ره)

گروه ادب: کتابخانه دکتر شهیدی به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در نظر دارد مسابقه کتابخوانی «جدول ماه» را با محوریت آثار امام خمینی(ره) برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، براساس تصریحات مؤکد و مکرر مقام معظم رهبری در زمینه افزایش مطالعه و کتابخوانی و اهمیت اساسی و ارزش فرهنگی مقوله کتابخوانی، کتابخانه دکتر شهیدی اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی با عنوان «جدول ماه» می‌کند.

سلسله مسابقات جدول ماه که با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ارتقای سلامت اجتماعی شهروندان، پر کردن اوقات فراغت، تعامل بیشتر خانواده‌ها با کتابخانه‌های عمومی و ... برگزار می‌شود، این بار به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) برپا خواهد شد و رمز جدول مسابقه هم مربوط به یکی از آثار بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از 16 تا 31 خردادماه جاری از ساعت 8 ـ 20 به کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک، گلبرگ غربی، پشت بیمارستان نارمک، میدان 58 و یا کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77913098 تماس بگیرند .

captcha