تدبر در آیات الهی ما را به زندگی سالم رهنمون می‌کند
کد خبر: 3612912
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

تدبر در آیات الهی ما را به زندگی سالم رهنمون می‌کند

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آئین ختم قرآن در ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: تدبر در معنا و مفهوم آیات الهی موجب رستگاری و هدایت می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، دکتر محمد حسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز شنبه سوم تیر‌ماه در آئین ختم قرآن در ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: تدبر در معنا و مفهوم آیات الهی موجب رستگاری و هدایت می‌شود.
وی با تاکید بر فراگیر شدن فرهنگ قرآنی به خصوص در مراکز دانشگاهی اظهار کرد: در کنار قرائت قرآن باید تأثیر قرآن را در زندگی فردی و اجتماعی خود مشاهده کنیم.
صومی با بیان اینکه صداقت در رفتار، گفتار و کردار در فرهنگ قرآنی مورد تأکید قرار گرفته است یادآور شد: دروغ و فریب در زندگی به سبک دینی و قرآنی نباید جایی داشته باشد.
وی افزود: آیات فراوانی در مذمت دروغ و نفاق داریم که باید با واکاوی اثرات سوء آن در جامعه دانشجویان  و استادان خودشان الگویی برای دیگران باشند.
صومی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه قرآن و عترت گفت: کانون‌‌های قرآن و عترت در این زمینه برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند.
یادآور می‌شود در آیین ختم قران از قاریان و فعالان حوزه قرآنی دانشکده علوم پزشکی سراب تجلیل شد.







جواد عباس‌زاده
captcha