لغو سفر کاروان نور به حج 96
کد خبر: 3614840
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
اختصاصی ایکنا؛

لغو سفر کاروان نور به حج 96

گروه فعالیت‌های قرآنی: کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «کاروان نور» به حج 96 اعزام نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بر اساس شنیده‌های خبرنگار ایکنا، اعزام کاروان قرآنی کشور موسوم به کاروان نور که متشکل از قاریان، حافظان و گروه‌های تواشیح است و برای اجرای برنامه‌های مختلف به حج اعزام می‌شوند، در سال 96 منتفی است و اعزامی را شاهد نخواهیم بود.
هر سال شاهد اعزام این کاروان به حج هستیم که البته پس از فاجعه منا اعزام نیز متوقف بود، اما امسال مجددا این بحث به صورت جدی پیگیری شد و از طرف شورای عالی قرآن فراخوانی به افراد واجدالشرایط داده شد تا در آزمون‌های انتخابی شرکت کنند.
قبل از ماه مبارک رمضان آزمون‌های مربوطه توسط سازمان اوقاف و امور خیریه گرفته شد که در نهایت مقرر شد ۱۴ قاری قرآن، یک حافظ کل قرآن و یک گروه تواشیح به حج 96 اعزام شوند، چنان که به خود اعضاء نیز خبر داده شد که البته انتخاب این افراد حواشی را نیز در پی داشت.
در پایان یادآور می‌شود، علت عدم اعزام کاروان نور به حج 96 مشخص نیست و باید منتظر اعلام نظر مسئولان در مورد این مسئله بود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۹
0
1
با سلام؛ اگر امنیت نیست چرا شاهد اعزام سایر مردم هستیم؟ آیا دلیل عدم اعزام امنیت است؟مسئولان مسأله را روشن کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۱:۲۱
0
1
دوستان شورا نمیخان پاسخ دهند این هم هزینه ای که 150 تا قاری کردن اومدن آزمونو کلی تمرین و امید و انتظاری که کشیدن چجوری جپران میشه آیا این لغو شامل روحانیون و مداحان هم شده این هم از مظلومیت اهل قرآن همون 20 نفر هم انگار پرای 85000 حاجی زیاد پوده فقط تاسف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۵:۵۷
0
1
کی پاسخ سر کار گذاشتن 150 قاری حاضر در آزمون را میده ؟اینم از اهمیت دادن په قاریان و حافظان
captcha