طرح ویژه هفته عفاف و حجاب در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3615818
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

طرح ویژه هفته عفاف و حجاب در البرز اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اتاق اصناف استان البرز از اجرایی شدن طرح ویژه هفته عفاف و حجاب در البرز با همکاری نیروی انتظامی و اماکن خبر داد.

حمید کریمی، رئیس اتاق اصناف استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به اهم اقدامات در دستور کار اتاق اصناف البرز در سه‌ ماهه فصل تابستان، اظهار کرد: پیرو اجرایی شدن هر چه‌بهتر این اقدامات جلسات متعددی با دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و خدماتی استان البرز برگزارشده است.
وی بابیان اینکه ساعاتی پیش جلسه‌ای با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان در رابطه با نقش مهم اصناف در جوامع کنونی برگزار شد، افزود: بدون شک اصناف نقش بی‌بدیلی در حوزه‌های گوناگون اشتغال و مسائل امنیتی کشور دارند.
رئیس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به برگزاری جلسات مختلف آموزشی با روسا و هیئت‌ رئیسه اتحادیه‌های مختلف در استان به‌ منظور ارتقای سطح رضایتمندی مردم از کسبه، گفت: همواره پیشگیری بهتر از درمان بوده است، به‌موجب این مهم درصدد هستیم بستر بروز هرگونه تخلف در واحدهای صنفی با ارائه آموزش‌های مختلف کاهش پیدا کند.
کریمی با اعلام اینکه اتاق اصناف استان البرز بنا دارد با همکاری نیروی انتظامی و اماکن ویژه‌برنامه و طرح‌های خاصی را در هفته عفاف و حجاب اجرایی کند، خاطرنشان کرد: اهدای هدایا و شاخه گل به بانوان ازجمله این اقدامات است.
وی با تأکید بر اینکه به‌طورقطع با واحدهای صنفی عرضه‌کننده البسه و پوشاک نامتعارف برخورد قانونی صورت گرفت، گفت: خوشبختانه در این بخش اقدامات فرهنگی خوبی در استان البرز صورت گرفته است.
رئیس اتاق اصناف استان البرز بیان کرد: بازرسی‌های متداومی از واحدهای صنفی موجود در سطح شهر صورت می‌گیرد از طرفی باید به این مهم نیز اشاره کرد که سامانه ۱۲۴ به‌صورت تمام‌وقت آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادها مردمی است.
وی بابیان اینکه مردم می‌توانند واحد صنفی موفق را نیز به اتاق اصناف برای تقدیر و تشکر معرفی کنند، افزود: باید این مسائل در تمام ابعاد مورد توجه قرار گیرد.

captcha