وزارت بهداشت، آذرماه میزبان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور می‌شود
کد خبر: 3616862
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲
بحرالعلوم:

وزارت بهداشت، آذرماه میزبان جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از میزبانی این وزارتخانه در برگزاری مرحله نهایی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور خبر داد.

محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس اداره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در حاشیه سفر به شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گفت: مرحله نهایی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان كشور به میزبانی این وزارتخانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات بعد از ایام محرم و صفر یعنی در آذرماه امسال برگزار خواهد شد كه جزئیات بیشتری از این برنامه در آینده اعلام می‌شوند.

بحرالعلوم همچنین این نكته را یادآور شد كه بر اساس مصوبه شورای عالی فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها، وزارت بهداشت امسال برای اولین بار میزان جشنواره ملی اساتید دانشگاه های کشور است.

یادآور می‌شود، رئیس اداره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در شصت و ششمین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها در تاریخ پنجم خردادماه سال 95 درباره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان گفته بود: هم میزبانی جشنواره سال بعد را مایل هستیم که بپذیریم و هم اگر موافقت شود جشنواره وزارت بهداشت در سطح کارکنان و اساتید هم هست؛ بنابر این پیشنهاد ما این است که جشنواره ملی در سه گروه کارکنان، دانشجویان و اساتید برگزار شود و می‌تواند در یک زمان هم برگزار شود. اگر بنا باشد در فینال هم اساتید را داشته باشیم باید همه دستگاه‌ها آن را از ابتدا برگزار کنند.

captcha