«مسابقات قرآن» جهاددانشگاهی؛ فرصتی برای انس بیشتر کارکنان با قرآن
کد خبر: 3619211
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

«مسابقات قرآن» جهاددانشگاهی؛ فرصتی برای انس بیشتر کارکنان با قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاندار یزد گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم فرصتی برای کارمندان است که با قرآن انس بیشتری داشته باشند و با نور قرآن دل خود را روشن کنند و با روشنایی دل اعمال خود را اصلاح و برای جامعه مفید باشند و به تکالیف الهی عمل کنند.

سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، در پاسخ به سوال ایکنا در خصوص تاثیر برگزاری مسابقات قرآن بین کارکنان ادارات و سومین دوره ضیافت قرآنی معراج جهاددانشگاهی به میزبانی استان یزد اظهار کرد: برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی فرصتی است برای کارمندان که با قرآن انس بیشتری بگیرند.
وی ادامه داد: همچنین از این طریق با زوایا و مفاهیم قرآنی بیشتر آشنا شوند و بتوانند دستورات آن را در زندگی خود پیاده کنند و سلامت دل و جان پیدا کنند و بتوانند به تبعیت از الگوهایی که ما از ناحیه پیامبران و ائمه اطهار داریم، از این الگوها در زندگی استفاده کنند و آرامش خاطر و قوت قلب پیدا کنند.
میرمحمدی افزود: تنها خدا را ناظر و واقف به امور خود بدانند و در واقع بتوانند زشتی ها، پلیدی ها و گرد و غبار نادرستی ها را از دل بزدایند و با نور قرآن دل خود را روشن کنند و با روشنایی دل اعمال خود را اصلاح و برای جامعه مفید باشند و به تکالیف الهی عمل کنند.
استاندار یزد گفت: وسایل اصلی رسیدن به این موارد، قرآن درس زندگی است و هرچه آشنایی پیدا کنند طبیعی است که تاثیر بیشتری می گیرند و روز به روز تاثیرات فزونی خواهد یافت و بهره زیادی از این منبع غنی و انسان ساز خواهند برد و ان‌شاءالله از آن بهره برداری کافی داشته باشند و در زندگی خود بکار  بگیرند.
یادآور می‌شود سومین دوره ضیافت قرآنی معراج ویژه کارکنان جهاددانشگاهی و خانواده‌های آنان به میزبانی استان یزد 1 و 2 شهریورماه برگزار خواهد شد. 
captcha