دفاع مقدس با زبان امروزی به نسل جوان روایت شود
کد خبر: 3619426
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

دفاع مقدس با زبان امروزی به نسل جوان روایت شود

گروه اجتماعی: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: نسل جدید اتفاقات رخ داده در دوران دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده‌اند، وظیفه ما نشر این رویدادها با زبان امروزی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از مهر امروز 25 تیرماه تیموری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در دیدار با عوامل و راویان و گروه ساخت فیلم مستند آزادسازی شهرستان اشنویه از لوث ضدانقلاب اظهار کرد: نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری فیلم و کتاب و مستند و ... در رابطه با دفاع مقدس تقویت پایه های انقلاب است عنوان کرد: پرداختن به یکی از عملیات های خاص دوران دفاع مقدس را در دستور کار قرار داریم.

سردار تیموری با اشاره به ساخت مستند آزادسازی شهرستان اشنویه از لوث ضدانقلاب اظهارداشت: فیلم برداری فیلم مستند عملیات آزادسازی شهرستان اشنویه را بزودی آغاز می کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: برای به تصویرکشیده مقاطع تاریخی مملکت و استان که آزاد سازی شهرستان اشنویه است، اقدام کرده ایم تا گوشه ای از حماسی گری های رزمندگان و مردم استان را نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات توسط قرارگاه شمالغرب با فرماندهی شهیدان صباد شیرازی و مهدی باکری در ١٧ شهریور ١٣٦٠ آغاز شده و تا ٣٠ شهریور ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه دراین عملیات یک شهرستان از لوث وجود ضدانقلاب پاکسازی شد تصریح کرد: این عملیات نقطه عطفی در دوران جنگ تحمیلی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: در این فیلم جلوه های خاص شخصیتی و عملیاتی شهدای این عملیات و فرماندهان آن به تصویر کشیده خواهد شد.
captcha