برگزاری جشنواره ملی قرآن ویژه اساتید/ بازنگری در آیین نامه جشنواره/ گیلان میزبان دوره آینده
کد خبر: 3620120
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
بحرالعلوم بیان کرد:

برگزاری جشنواره ملی قرآن ویژه اساتید/ بازنگری در آیین نامه جشنواره/ گیلان میزبان دوره آینده

گروه مسابقات: رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در مراسم اهدای جوایز بخش غیرحضوری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، از برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت ویژه اساتید برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: بعد از پایان جشنواره آیین نامه آن مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به فارس، مراسم اهدای جوایز بخشی از برگزیدگان بخش های غیرحضوری بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت عصر امروز 26 تیرماه در تالار حافظ شیراز برگزار شد.
در بخشی از این مراسم محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، طی سخنانی با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که به ما توفیق داد در خدمت قرآن و عترت باشیم، گفت: مسابقات بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در سطحی فراتر از ادوار قبل برگزار شد و باید از زحمات همه دست اندرکاران این جشنواره قدردانی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه در این جشنواره بالغ بر 50 هزار دانشجو، استاد و کارمند حضور داشتند، افزود: این تعداد شرکت کننده در 38 رشته و در هشت بخش مسابقات خود را در بالاترین سطح و با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار کردند.
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه بعد از پایان مسابقات در آئین نامه آن بازنگری خواهد شد، اظهار کرد: از همینجا از همه شرکت کنندگان و اساتید درخواست دارم تا ما را از نظرات خود در این زمینه بهره مند کنند. نظراات خود را در اختیار ما قرار دهید تا دوره بعد در سطحي بالاتر و کیفیت و کمیت بالاتری برگزار شود.
بحرالعلوم در بخش دیگری از صحبت های خود به میزبانی وزارت بهداشت از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان طی ماه های آینده اشاره و بیان کرد: امسال افتخار میزبانی جشنواره ملی دانشجویان را داریم و به همین دلیل جشنواره داخلی خودمان را زودتر از همیشه برگزار کردیم تا برای آن میزبانی آماده شویم.
وی همچنین به اضافه شدن بخش اساتید به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در کشور در کنار جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان شاهد برگزاری این مسابقات در بخش اساتید نیز خواهیم بود.
رئیس مرکز قرآن وعترت وزارت بهداشت در بخش دیگری از صحبت های خود به مشخص شدن میزبان دوره آینده این جشنواره اشاره و اظهار کرد: میزبانی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز به استان گیلان واگذار شده و این موضوع در اختتامیه اصلی جشنواره اعلام خواهد شد.
بحرالعلوم در پایان خاطرنشان کرد: از همه دست اندرکاران این جشنواره که تلاش کردند در بالاترین سطح برگزار شود قدردانی می کنم و اگر نواقضی وجود داشته است از همه عذرخواهی می کنم.
captcha