کارگاه «آموزش خانواده» در خانه قرآن یاس نبوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3620240
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

کارگاه «آموزش خانواده» در خانه قرآن یاس نبوی برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کارگاه آموزش خانواده در خانه قرآن یاس نبوی شهرستان جاجرم برگزار می‌شود.

لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: به همت خانه قرآن یاس نبوی با مدیریت شاکری به منظور توانمند‌سازی روانی، رفتاری و بررسی راه‌های افزایش انگیزه و همچنین شناسایی آسیب‌های اجتماعی در خانواده، کارگاه آموزش خانواده برگزار می‌شود.

شکرانی با اشاره به اینکه دوره مذکور با محوریت تربیت فرزند و همسرداری است، ادامه داد: فضای خانواده آکنده از مهر و محبت، فداکاری و گذشت و در عین حال گاهی توام با حسادت و رشک است. اعضای خانواده آنقدر به هم وابسته‌اند که هر نوع مشکل و یا مساله یک عضو خانواده به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی سایر اعضا تأثیر می‌گذارد. لذا در این کارگاه سعی شده است به بیان تکنیک‌ها و شیوه‌های روانشناسی خانواده پرداخته شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی ادامه داد: این دوره ویژه بانوان و آخرین فرصت برای ثبت‌ نام 30 تیر ماه اعلام شده است، همچنین شروع دوره از اول مردادماه و به مدت دو ماه، هفته‌ای یک جلسه روزهای چهارشنبه از ساعت 18 تا 19:30 در سالن اجتماعات اداره تبلیغات و در پایان دوره به افرادی که حد‌نصاب نمره را کسب کنند، گواهی‌نامه اعطا خواهد شد.

وی بیان کرد:‌ علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره 05832274109 تماس حاصل کنند و یا به صورت حضوری به نشانی جاجرم، خیابان مصطفی خمینی5، پلاک 14 مراجعه کنند.

شکرانی به اساتید این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: در این کارگاه که در 8 جلسه برگزار می‌شود، محمدی روانشناس خانواده، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه شهرستان و سیدعلی موسوی از اساتید دانشگاه به بیان موضوعاتی درباره تربیت فرزند و سبک زندگی اسلامی ـ قرآنی خواهند پرداخت.
captcha