مسجدالاقصی در انتظار حمایت بزرگان عرب است
کد خبر: 3621113
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
سراسقف کلیسای ارتودوکس قدس شریف:

مسجدالاقصی در انتظار حمایت بزرگان عرب است

مطران عطاء الله حنا، سراسقف کلیسای ارتودکس قدس شریف با بیان این که مسجدالاقصی در شرایطی است که در پنجاه سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: مسجدالاقصی در انتظار حمایت و توجه بزرگان عرب به سر می برد.

مسجدالاقصی در انتظار بزرگان عرب است
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری المیادین، «مطران عطاء الله حنا»  در گفت و گو با پایگاه خبری المیادین با بیان این که مسجدالاقصی در شرایطی به سر می برد که از سال 1967 تا کنون بی سابقه بوده است، تصریح کرد: رژیم اشغالگر اسرائیلی از تفرقه گروه های فلسطینی و وضعیت جهان عرب سوء استفاده می کند.
حنا با اشاره به این که اهانت به مسجدالاقصی، اهانت به همه قشرهای مسلمان و مسیحی در فلسطین است، خواستار پایداری و مقاومت آنها شده و تاکیدکرد: ما بدون قدس و مسجدالاقصی کرامتی نداریم.
وی با بیان این که برخی سران عربی مسئله فلسطین را فراموش کرده و به حمایت مالی از تروریست ها می پردازند، تاکید کرد: مسجدالاقصی در انتظار جانبداری بزرگان امت عربی است.
سراسقف کلیسای ارتودکس قدس شریف همچنین تأکیدکرد: خطری که مسجدالاقصی  بیت المقدس را تهدید می کند، خطر بزرگی است اما مردم فلسطین در برابر طمع‌ورزی های اسرائیل ایستاده اند و انتفاضه فلسطین متوقف نخواهد شد.
 

captcha