«محمدحسین محمدزاده» دبیر شورای معارف سیما شد
کد خبر: 3621869
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

«محمدحسین محمدزاده» دبیر شورای معارف سیما شد

گروه هنر: با حکم مرتضی میرباقری، معاون سیما، محمدحسین محمدزاده به سمت دبیر شورای معارف سیما معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، مرتضی میرباقری، معاون سیما، به منظور انسجام‌بخشی به فعالیت‌های معارفی شبکه‌ها و تشکیل مستمر جلسات شورای معارف، نسبت به امتداد سیاست‌های ابلاغی سازمان و معاونت سیما، محمدحسین محمدزاده را به عنوان دبیر شورای معارف سیما منصوب کرد.
حفظ و ارتقای جایگاه مرجعیت تلویزیونی سیما در حوزه فرهنگ و معارف قرآنی و اسلامی با بهره‌گیری از علما، روحانیت معظم و کارشناسان زبده معارفی و رسانه‌ای، پیشنهاد اولویت‌های محتوایی برنامه‌ها در مناسبت‌های مذهبی هماهنگ با سیاست‌های ابلاغی معاونت و تحلیل و بررسی گزارش‌های جامع نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد شبکه‌ها در حوزه‌های معارفی از تاکیدات معاون سیما در این حکم است.
معاون سیما به لزوم پیشنهاد ایده‌های نو و خلاقانه به برنامه‌های معارفی و عمق‌بخشی به آنها ذیل گفتمان ایمان روشن‌بینانه و کمک به استخدام ظرفیت رسانه‌های نوین و فضای مجازی برای نشر و بازنشر تولیدات معارفی سیما اشاره کردند.
از دیگر تاکیدات معاون سیما می‌توان به برنامه‌ریزی منسجم، فعال و هدفمند برای حضور سخنرانان و کارشناسان مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و نیز ارتباط‌های مستقیم با اماکن متبرکه و ایجاد هماهنگی و انسجام بین دیگر واحدهای ستادی مرتبط سازمان با شبکه‌ها و مراکز تولیدی سیما اشاره کرد.
گفتنی است، معاون سیما از زحمات خالصانه علیرضا بکایی در دوره تصدی این مسئولیت صمیمانه سپاسگزاری کرده است.


captcha