برپایی کارگاه «گام‌های موفقیت در پرتو قرآن» در آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3622080
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

برپایی کارگاه «گام‌های موفقیت در پرتو قرآن» در آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول شورای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از برپایی دوره آموزشی گام‌های موفقیت در پرتو قرآن در این شرکت خبر داد.

علیرضا جنتی‌فر، مسئول شورای فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: پاسخگویی و مسئولیت پذیری در مدیریت و آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی(ره) از برنامه‌های اجرایی 6 ماهه اول سال‌جاری است.
وی تربیت اسلامی با تکیه بر قرآن و احادیث، همت مضاعف و کار مضاعف و راهکارهای اجرایی کردن آن، حقوق شهروندی در نظام اداری، آشنایی با قوانین و مقررات، ارتقای سلامت اداری، آداب و اسرار نماز، خانواده متعالی و جمعیت شناسی و فرهنگ افزایش جمعیت را از برنامه‌های اجرایی در دست اقدام بیان کرد.
دبیر شورای فرهنگی و دینی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد دیگر این برنامه‌های پیش رو شرکت را پرسش‌ها و پاسخ‌های اعتقادی، امر به معروف و نهی از منکر، بنیان‌ها، حکومت اسلامی و ولایت فقیه و منشور حقوق شهروندی اعلام کرد.
جنتی‌فر روش‌های فرهنگ‌سازی نماز در محیط کار، گا‌م‌های موفقیت در پرتو قرآن و مدیریت اقامه نماز را از سایر اقدامات اجرایی آینده برشمرد.
captcha