ارائه گزارش عملکرد سه ساله دفتر امام جمعه زابل/ درباره حق و حقوق مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم
کد خبر: 3622344
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

ارائه گزارش عملکرد سه ساله دفتر امام جمعه زابل/ درباره حق و حقوق مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه زابل با بیان اینکه قرار ما همیشه بیان حقایق بوده است، گفت: درباره حق و حقوق مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم؛ یکی از اهداف ما این بوده که مردم از حقوق شهروندی خود آگاه باشند و از وظایف مسئولان مطلع و پیگیر مطالبات به حق خود باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل در جمع فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه با ارائه گزارش عملکرد سه ساله دفتر امام جمعه زابل، گفت: در این چند سال مواضع ما همیشه روشن و شفاف بوده است و در امور رضایت خداوند متعال را مدنظر داشته‌ایم، و امیدوارم در سایه اتحاد و همدلی به این مهم برسیم. شاهد بودیم وقتی رسانه‌ها و امام جمعه همدل و هم‌صدا شدند اثرات خوبی پدیدار شد، و باعث احیاء مطالبه‌گری و دستیابی به خیلی از نداشته‌ها شد.
وی با اشاره به تلاش در جهت برطرف شدن مشکلات منطقه سیستان و پیگیری حقوق مردم، عنوان کرد: تلاش کردیم بر عهدی که برای رفع مشکلات سیستان بسته بودیم، تا آخرین نفس با هم حرکت کنیم، پایبند باشیم و پیگیر مطالبات به حق و قول‌هایی که مسئولان بیان کرده بودند باشیم و در رسانه‌ها مکرر عنوان کنیم.
امام جمعه زابل با بیان اینکه قرار ما همیشه بیان حقایق بوده است، افزود: درباره حق و حقوق مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم؛ یکی از اهداف ما این بوده که مردم از حقوق شهروندی خود آگاه باشند و از وظایف مسئولان مطلع و پیگیر مطالبات به حق خود باشند.
کیخا با آرزوی موفقیت برای نمایندگان مردم در مجلس، از نمایندگان مردم شریف شهرهای حوزه انتخابیه سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم مطالباتی که در تریبون نماز جمعه به دفعات گفته شده در مجلس پیگیری و نتیجه اطلاع‌رسانی شود با توجه به توانایی نمایندگان، مردم توقعات بیشتری دارند.

حسین قدس‌نیا
captcha