مسئله‌محوری و نگاه سیستمی؛ الگوی نوین سیاست‌گذاری در مرکز امام و انقلاب اسلامی
کد خبر: 3622497
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

مسئله‌محوری و نگاه سیستمی؛ الگوی نوین سیاست‌گذاری در مرکز امام و انقلاب اسلامی

گروه دانشگاه: دومین جلسه شورای مرکزی مرکز فرهنگی دانشجويی امام، ولايت فقيه و انقلاب اسلامی، عصر دیروز در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومي مرکز فرهنگي دانشجويي امام، ولايت فقيه و انقلاب اسلامي، دومین جلسه شوراي مرکزي اين مرکز با حضور آقايان حميدرضا طيبي، رئيس جهاد دانشگاهي، سعيد پورعلي، معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي، عماد افروغ، استاد دانشگاه و صاحب نظر مسائل فرهنگي و اجتماعي، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدطه مرقاتي خويي، معاون پژوهشي سازمان سمت، احمد فيروزي، معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد البرز و سيد محمد هاشمي تروجني، رئیس مرکز برگزار شد.
در این جلسه نسبت به بررسی و تصویب برنامه‌ها و نیز بودجه سالیانه مرکز اقدام شد، همچنین در خصوص موضوعات و محورهای ششمین دوره اردوی فرهنگی- آموزشی طریق جاوید و نیز همایش علمی «انقلاب اسلامی؛ از نظریه تا عمل»، بحث و تبادل نظر شد.
بر این اساس مقرر شد تا سمت گیری‌های مرکز در حوزه فعالیت‌های فرهنگی-آموزشی و پژوهشی به محوریت اخلاق و معنویت انتظام یابد. همچنین در این جلسه پیشنهاد شد تا کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز بر اساس سیاست‌گذاری‌های  جدید با رویکردی مسئله‌محور بازنویسی شده و الگوی مناسبی از همکاری‌های علمی میان نخبگان دانشگاهی و مرکز ارائه شود.
captcha