مهلت ارسال مقاله به همایش «بررسی آراء تفسیری علامه معرفت(ره)» تمدید شد
کد خبر: 3622848
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

مهلت ارسال مقاله به همایش «بررسی آراء تفسیری علامه معرفت(ره)» تمدید شد

گروه حوزه‌های علمیه: مهلت ارسال چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ملی بررسی آراء تفسیری علامه محمدهادی معرفت(ره) تا 25 مرداد ماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عیسی عیسی‌زاده، دبیر علمی همایش علامه معرفت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  با اعلام این خبر گفت: فرصت ارسال مقاله به همایش بررسی آراء تفسیری علامه معرفت با درخواست‌های متعدد از سوی علاقه‌مندان تمدید شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 170 مقاله و چکیده به همایش ارسال شده است ادامه داد: تعدادی پیش‌نشست نیز برای این کنگره برگزار شده است و برخی از پیش نشست‌ها نیز مهر و آبان برگزار می‌شود و بیش از پانزده مرکز علمی و پژوهشی با دبیر خانه همکاری دارند.
وی عنوان کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات پیش از این 31 تیرماه اعلام شده بود که به علت تماس‌های مکرر متقاضیان و استقبال پژوهشگران و تصمیم کمیته اجرایی، این فرصت تا 25 مرداد ماه تمدید شد.
نخستین همایش ملی بررسی آراء تفسیری علامه محمدهادی معرفت (ره) به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و موسسه قرآنی تمهید دوم آذرماه 96 برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محورها و زمان‌بندی این همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی http://conf.isc.gov.ir/marefat96 مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 025371160 داخلی 1275 و 1385 تماس بگیرند.

captcha