افتتاح 10 پروژه صنعتی هنری ستاد بازسازی عتبات عالیات در دهه امامت و ولایت
کد خبر: 3623013
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

افتتاح 10 پروژه صنعتی هنری ستاد بازسازی عتبات عالیات در دهه امامت و ولایت

گروه جامعه: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از افتتاح 10 پروژه صنعتی ـ هنری ستاد بازسازی عتبات عالیات در دهه امامت و ولایت خبر داد.

حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: 10 پروژه صنعتی ـ هنری شامل درهای حرم امامین عسکریین(ع)، و حرمین امامین جوادین(ع) که از طلا و نقره ساخته خواهد شد و نیز ضرایح خیمه‌گاه امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) تا دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) به اتمام رسیده و در این دهه رونمایی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود، در این دهه به فاصله‌های زمانی مختلف از این پروژه‌های تکمیل شده رونمایی شود، گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح‌ها می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب‌های اعلام شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز کنند.

به گزارش ایکنا؛ هموطنان می‌توانند جهت اهداء نذورات خود به یکی از روش‌های زیر اقدام کنند:

1- پرداخت از طریق شماره حساب ۱۱۰ بانک، صادرات، سپه، ملی ایران، تجارت، انصار، سرمایه و دی

2- شماره حساب ۰۱۰۶۷۷۳۱۷۸۰۰۵ بانک ملی

3- شماره حساب 110110 بانک ملت

4- شماره حساب ۰۰۱۰۱۱۰۰۱۱۰۰۰۷ بانک صادرات

5- شماره حساب ۱۸۵۰۰۴۰۷۴ بانک تجارت

6- شماره حساب 8804-8888-5618 بانک سپه شعبه نجات الهی

7- شماره حساب ۳۲۷۱۴۶۴۸۱۲۳ بانک قرض‌الحسنه رسالت

8- از طریق درگاه پرداخت اینترنتی.

9- شماره حساب ۱۱۲ و همچنین شماره حساب ۰۱۰۸۷۵۰۸۷۵۰۰۸ و شماره کارت1947-9985-9918-6037 بانک ملی ایران و همین‌طور شماره حساب ۴۰۴۰ بانک تجارت به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران جهت صرف نذورات در تکمیل صحن حضرت زهرا(س) در شهر نجف اشرف.

10- برای مشارکت در ساخت صحن حضرت زهرا(س) ارسال عدد 110 به سرشماره 8888 اپراتور همراه اول بوده و یا شماره گیری کد #888*4*733* با تلفن همراه که برای استفاده از این شیوه باید شماره کارت و رمز دوم آن در دسترس اهداکننده باشد. البته ناذرینی که نذورات و مبالغ اهدایی آنها مربوط به سایر حرم‌های مطهر است می‌توانند از این روش استفاده کنند و مقصد نذر و شماره پیگیری خود را به اطلاع معاونت مالی این ستاد برسانند.

11- روش دیگر از طریق تلفن همراه مشترکین محترم همراه اول با ارسال یک پیامک خالی به شماره ۸۸۸ می‌توانند اطلاعات مربوط به نحوه واریز کمک‌های نقدی برای توسعه حرم مطهر علوی را دریافت کنند.

13- شماره حساب 1040 بانک ملی ایران، ملت و پست بانک ویژه مشارکت در مراسم اربعین حسینی و یا شماره گیری کد #1040*780* از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل.

14- همچنین افرادی که در زمینه خاصی متخصص هستند و قصد مشارکت دارند می‌توانند با ستاد بازسازی استان یا شهر محل سکونت خود تماس حاصل کنند.

قابل ذکر است در صورتی که تمایل دارید نذورات نقدی شما صرف پروژه خاصی شود هنگام واریز مبلغ نزد شعب بانک‌ها نام پروژه موردنظر را در قسمت پایین فیش واریزی درج کرده و به شماره فاکس معاونت مالی ستاد بازسازی ارسال فرمایید یا درصورت پرداخت اینترنتی در قسمت توضیحات ذکر کنید.

captcha