آغاز ثبت نام آموزش قرآن ویژه کودکان در مؤسسه شمیم وحی
کد خبر: 3623123
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

آغاز ثبت نام آموزش قرآن ویژه کودکان در مؤسسه شمیم وحی

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: مدیر مؤسسه شمیم وحی خبر از استقبال کودکان در ثبت نام دوره هشت ماهه آموزش قرآن ویژه این قشر خبر داد.

سعیده فرجی، مدیر مؤسسه شمیم وحی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آغاز ثبت نام کلاس آموزش قرآن ویژه کودکان در این مؤسسه خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت‌ نام دوره‌های آمورش قرآن در سنین کودکان آغاز شده و تا اواخر فصل تابستان ادامه دارد و در مهر ماه آغاز دوره هشت ماهه این دوره را در این مؤسسه داریم که تاکنون 40 قرآن‌آموز ثبت نام کردند.
مدیر مؤسسه شمیم وحی اهداف دوره‌های ویژه کودکان را اینگونه بیان کرد: هدف ما از برگزاری دوره‌های هشت ماهه آموزش قرآن به کودکان، ترغیب و تشویق و علاقمند کردن کودکان در سنین کودکی و خردسالان به قرآن و آموزه‌های قرآنی است. در این کلاس‌ها به کودکان با زبان شعر، قصه و داستان به کودکان درس‌های خداشناسی، آشنایی با امامان داده می‌شود که بدین شکل، کودکان به قرآ‌ن‌آموزی ترغیب شده و سپس با راهنمایی مؤسسه به پیش‌دبستانی قرآنی هدایت می‌شوند.
فرجی از دیگر فعالیت‌های مؤسسه خبر داد و عنوان کرد: یکی از کلاس‌های حفظ با 9 قرآن‌آموز در حال حفظ جزء یک هستند که در طول تابستان نیز این کلاس ادامه داشت. همچنین این مؤسسه با کمک پایگاه بسیج کارگاه‌های سبک زندگی را ویژه خانواده‌ها در پایگاه برگزار کرده و این همکاری ادامه دارد و در آینده نیز کارگاه‌هایی با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود که مؤسسه قرآنی شمیم وحی در استان آذربایجان غربی، شهرستان خوی، کوی شهدا واقع شده است.
captcha