تشکیل مجمع قرآنیان راهکار موثر در توسعه فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3624293
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

تشکیل مجمع قرآنیان راهکار موثر در توسعه فعالیت‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تشکیل مجمع قرآنیان راهکار موثر در توسعه فعالیت‌های قرآنی و ترویج آموزش‌های همگانی قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر در جلسه انتخاب اعضای مجمع قرآنی در سخنانی، گفت: با توجه به اهمیت توان‌افزایی فعالان قرآن و لزوم ساماندهی فعالیت های قرآنی، مجمع قرآنیان اردبیل تشکیل می‌شود که این امر راهکار مناسبی برای توسعه فعالیت های قرآنی است.
وی در ادامه به شرایط عضویت، ترکیب و ساختار وظایف اعضای مجمع قرآنیان اشاره کرد و افزود: ایجاد یک شبکه نیروی انسانی و متعهد در حوزه های مختلف قرآن، ایجاد زمینه هم اندیشی، اظهار نظر و اعلام موانع صریح اساتید، نخبگان و چهره های موثر قرآنی استان در خصوص برنامه ها، سیاست ها و رویداد های قرآنی و حساسیت در برابر مسائل فرهنگی روز، بازنگری در فرآیند آموزش قرآن کریم و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت های قرآنی و. .. از مهم ترین اهداف تشیکل مجمع قرآنیان است.
در این جلسه، طبق آراء به دست آمده از شرکت کنندگان، ۹ نفر برای اعضای مجمع انتخاب شدند تا در جلسه بعدی که در بین این اعضاء تشکیل خواهد شد دبیر مجمع نیز انتخاب و سایر اقدامات انجام خواهد شد.
captcha