پوشش خبری نشست امروز مدیر طرح اسوه در صفحات قرآنی بیشتر خبرگزاری‌ها
کد خبر: 3629915
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

پوشش خبری نشست امروز مدیر طرح اسوه در صفحات قرآنی بیشتر خبرگزاری‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: طبق بررسی خروجی هشت خبرگزاری، پوشش خبری نشست مدیر طرح اسوه در بیشتر صفحات قرآنی این خبرگزاری‌ها درج شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی امروز یکشنبه، 22 مردادماه و با بررسی صفحه قرآن و عترت برخی خبرگزاری‌های مطرح کشور، مشخص شد که پوشش خبری نشست امروز محمدتقی میرزاجانی، مدیر طرح اسوه در صفحات قرآنی بیشتر این خبرگزاری‌ها منتشر شده است.
ایرنا
صفحه معارف خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران امروز، 22 مردادماه تا ساعت 14 چهار خبر منتشر کرده است. ارائه سخنان «مصطفی عباسی مقدم، مشاور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کارشناس و صاحبنظر در حوزه تبلیغ و ترویج قرآن در اولین همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی، انتشار بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) در واکنش به نسل‌کشی و آدم‌ربایی فجیع در افغانستان،‌ سخنان منصور سرگزی، معاون فرهنگی آموزشی ستاد اقامه نماز در همایش آموزشی «نماز و فضای مجازی» استان البرز در رابطه با سهم 5 درصدی محتواهای دینی و مذهبی در فضای مجازی و نشست خبری محمدتقی میرزاجانی، مدیر طرح اسوه در رابطه با برگزاری هفتمین دوره این طرح قرآنی چهار خبر صفحه معارف خبرگزاری جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد که دو خبر از این چهار خبر مختص حوزه قرآنی است.
فارس
خبرگزاری فارس امروز، یکشنبه، 21 مردادماه تا ساعت 14 هشت خبر بر روی خروجی صفحه فعالیت‌های قرآنی خود دارد. از این هشت خبر دو مورد مربوط به فایل صوتی تلاوت دو نفر از قاریان و حافظان بین‌المللی کشورمان است. یک خبر از این دو خبر مربوط به تلاوت صفحه 145 از قرآن کریم با صدای شهریار پرهیزکار،‌ حافظ بین‌المللی کشورمان و خبر دیگر نیز جدیدترین تلاوت حسین رستمی، قاری قرآن کریم در مسجد جامع لویزان است.
برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن اتباع خارجی، معرفی استان‌های برتر قرآنی از سوی سازمان دارالقرآن، مصاحبه با رضا نباتی، کارشناس آموزش قرآن در رابطه با برگزاری اولین همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی منشور توسعه فرهنگ قرآنی کشور و ارائه گزارش گروه پایش این دبیرخانه، انتشار خبری در رابطه با تاریخ بنای کعبه، برگزاری هفتمین طرح آموزشی ـ تربیتی اسوه معرفی هیئت داوران جشنواره فرازخوانی نوای نور دیگر اخبار این خبرگزاری است.
تسنیم
خبرگزاری تسنیم نیز طی امروز، 22 مردادماه تعداد 15 خبر را تا ساعت 14:30 در صفحه قرآن و عترت خود منتشر کرده است.
انتشار سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن خراسان رضوی که به عنوان یکی از تیترهای اصلی صفحه فعالیت‌های قرآنی تسنیم انتخاب شده، برگزاری اردوی جهادی یک روزه مبلغان در سرای احسان کهریزک به همت جامعه وعاظ انقلابی کشور و مصاحبه با حجت‌الاسلام و المسلمین سید مرتضی میرکتولی، عضو مجمع عالی تفسیر قرآن حوزه علمیه درباره راهکارهای تصویر کردن مفاهیم دینی به فرم هنر و چرایی کم‌توجهی حوزه علمیه به این عرصه که دو تیتر اصلی دیگر این خبرگزاری را تشکیل می‌دهند، انتشار دو خبر با موضوع سروده‌ها‌ی علیرضا قزوه و محسن ناصحی، از شاعران آئینی کشور درباره شهید محسن حججی، خبر شرکت 181 تبعه خارجی در مسابقات قرآن تهران، سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در مراسم یادبود شهید احمد مشلب، خبر واگذاری بخش نقاشی جشنواره آیات به استان گلستان، آغاز هفتمین دوره طرح قرآنی اسوه از 24 مردادماه، اعلام اسامی داوران جشنواره نوای نور، انتشار قرآن کریم با ترجمه تفسیری روان، گفت‌و‌گو با حجت‌الاسلام صداقت، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی سازمان رسیدگی به امور مساجد در رابطه با برنامه‌های این مرکز، خبر سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان، گفت‌و‌گو با سیدعباس صالحی، وزیر پیشنهادی ارشاد و اعلام آخرین مهلت پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث اخبار امروز در صفحه قرآن و عترت خبرگزاری تسنیم است.    
اخبار امروز خبرگزاری تسنیم در صفحه قرآن و عترت حوزه‌های مختلفی همچون قرآن و عترت، جهاد و حماسه و هنر را پوشش داده است که به همین جهت تعداد اخبار امروز این صفحه نسبت به روز گذشته بالاتر و بیشتر است.
مهر
صفحه قرآن و متون دینی خبرگزاری مهر امروز، 22 مردادماه تا ساعت 14:30 تنها یک خبر را در صفحه خود قرار داده است که در رابطه با یادداشت حجت‌الاسلام والمسلمین علی نصیری، رئیس مؤسسه معارف وحی و خرد در مورد مسئله تحریف ناپذیری قرآن از روی دلایل قرآنی است.  تعداد خبر این خبرگزاری نسبت به روز گذشته که چهار خبر را در صفحه متون دینی خود قرار داده بود کاهش داشته است. جالب اینکه مانند روز گذشته، تیتر این صفحه مربوط به خبری از معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و تاریخ آن برای روز ۱۷ مردادماه است.
خبرگزاری دانشجویان
صفحه دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران در این روز و تا ساعت 14:30 دو خبر بر روی خروجی خود قرار داده است که یک خبر آن تنها مربوط به حوزه قرآنی و با موضوع آغاز برگزار مسابقات قرآن اتباع خارجی است و خبر دیگر این صفحه خبری سیاسی و مربوط به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری امنیتی میانم ایران و عراق است!.
خبرگزاری شبستان
صفحه فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری شبستان نیز امروز، 22 مردادماه تاکنون دو خبر را بر روی خروجی خود قرار داده است که یک خبر مربوط به اعلام نتایج آزمون اعطای مدرک به حافظان تا پایان شهریورماه و خبر دیگر نیز مربوط به برگزار هفتمین دوره طرح اسوه است. این خبرگزاری طی روز گذشته تعداد پنج خبر را تا ساعت 16 مخابره کرده بود که اخبار امروز این خبرگزاری نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.
باشگاه خبرنگاران جوان
این خبرگزاری نیز در صفحه قرآن و عترت خود تا ساعت 15 امروز، 22 مردادماه تعداد هفت خبر را از ساعت 4:30 تا 13:53 بر روی خروجی قرار داده است.
حدیث حضرت زهرا(س) درباره رفتار صحیح با همسر، گفت‌وگو با حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، کارشناس مذهبی در رابطه با مسئله سکوت، آغاز به کار دوره آموزشی مربیان نوگل حسینی در قم، فیلم مداحی به یاد شهید محسن حججی با نوای سیدمهدی حسینی، برگزاری طرح اسوه از اواخر مردادماه، نماهنگ راه ما راه سرخ است با نوای حاج مهدی رسولی و زندگینامه شهید میربهزاد شهریاری از جمله اخبار این خبرگزاری طی امروز است.
خبرگزاری میزان
این خبرگزاری نیز که مربوط به اخبار قوه قضائیه است، در صفحه دین و اندیشه خود طی امروز، 22 مردادماه تاکنون هیچ خبری را بر روی خروجی خود مخابره نکرده است. 
captcha