اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم سیستان و بلوچستان انتخاب شدند
کد خبر: 3631899
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم سیستان و بلوچستان انتخاب شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

اسحاق کشاورز، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها طبق جدول زمانی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی در سیستان و بلوچستان نیز پنج‌شنبه، 26 مردادماه انجام شد.
اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم سیستان و بلوچستان انتخاب شدند
وی با اشاره به اینکه جلسه مجمع با حضور حجت‌الاسلام کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور و حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و همچنین کارشناسان قرآنی ارشاد و تبلیغات اسلامی استان انجام گرفت، بیان کرد: این جلسه با حضور 26 مدیر مؤسسه از 31 مؤسسه دارای شرایط شرکت در این مجمع برپا شد.
کشاورز اضافه کرد: در ابتدای این جلسه مهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی و همچنین مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی به بیان گزارشی از روند فعالیت‌های این دو اتحادیه در سطح استان پرداختند و سپس اعضای هیئت رئیسه با رأی گیری میان حاضران در جلسه انتخاب شدند.
وی ادامه داد: سپس اساسنامه اتحادیه مدغم نیز قرائت شد و به تصویب رسید و در ادامه نیز رأی‌گیری از میان 10 کاندیدای هیئت رئیسه و بازرسی انجام شد که در نهایت پنج نفر به عنوان اعضای اصلی و سه نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره و سه نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت بازرسی و یک نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم سیستان و بلوچستان انتخاب شدند
کشاورز بیان کرد: براساس آرای مأخوذه سیدمهدی پورموسوی، صفرزایی، بروسان، سجادی و اسحاق کشاورز به عنوان اعضای اصلی و سیدعباس موسوی، خمر و صباغی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
وی عنوان کرد: همچنین اعضای هئیت بازرسی اتحادیه مدغم سیستان و بلوچستان متشکل از اصلی، کیخا و ملکی به عنوان اعضای اصلی و حیدری به عنوان عضوعلی‌البدل هیئت بازرسی انتخاب شدند.
کشاورز بیان کرد: انتخاب مدیرعامل اتحادیه مدغم و همچنین مشخص شدن احکام و پست‌های اعضای هیئت مدیره پس از تشکیل نخستین جلسه هیئت مدیره انجام می‌گیرد.
مطالب مرتبط
captcha