مساجد نقش مهمی در راستای پیشبرد مسائل فرهنگی و اجتماعی دارند
کد خبر: 3632033
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
حجت‌الاسلام ایمانی:

مساجد نقش مهمی در راستای پیشبرد مسائل فرهنگی و اجتماعی دارند

کانون خبرنگاران نبا: امام جمعه شهرستان فردیس گفت: مساجد در دنیای امروزی یکی از مکان‌هایی هستند که می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در مسائل جامعه داشته باشند بنابراین به این مهم باید توجه کرد که استفاده از ظرفیت مساجد در راستای مسائل فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش کانون خبرنگاران ايكنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته 27 مردادماه این شهرستان با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر فردیس از چهارشنبه هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند گفت: اعضای شورای شهر باید با یکدیگر نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند و اگر این اعضا تاکنون به قطعیت انتخاب شهردار نرسیده‌اند بهتر است یکی از اعضای شورا را به عنوان سرپرست انتخاب کنند و فعالیت خود را آغاز کند.

امام جمعه فردیس ضمن انتقاد از برخی کارمندان و مسئولان در سطح استان که به وظایف خود بدرستی عمل نمی‌کنند، گفت:  اعضای شورای شهر شهرداری باید افراد مورد اعتماد، متدین، متخصص و امین را انتخاب کنند تا مطمئن باشیم از مدافع شهروندان و شهرستان فردیس دفاع می‌کند.

وی افزود: طبق فرامین مقام معظم رهبری در مسائل جزئی جامعه دخالت نخواهم کرد اما باید سیاست‌های کلی مورد بررسی و تذکر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ایمانی با بیان اینکه نباید امکانات فردیس به کرج منتقل شود، افزود: باید برای تصمیم‌گیری‌های کلان مشورت کنیم و مطمئن شویم فرد منتخب مورد اطمینان تمام اعضا هستند.

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس آبروی شورای شهر را آبروی کل شهرستان دانست و بیان کرد: امیدواریم شهردار منتخب به عنوان شهردار آبروی شهرستان را حفظ کند و به دفاع از منافع شهروندان بپردازد.

وی به انتخابات مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و ضمن آرزوی توفیق برای آنها افزود: وظیفه این افراد مشورت با رهبر معظم انقلاب و برطرف کردن اختلافات سطح کشور است.

محمد چشمه‌نوشی
captcha