چهره مصمم شهید حججی پیام عزت و مردانگی جوانان ایرانی را به دنیا مخابره كرد
کد خبر: 3632074
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
اسلامی‌نسب:

چهره مصمم شهید حججی پیام عزت و مردانگی جوانان ایرانی را به دنیا مخابره كرد

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی خنج گفت: چهره مصمم و با صلابت شهید حججی پیام عزت، غیرت، مردانگی جوانان ایرانی را به سراسر دنیا مخابره کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، ششمین همایش فعالان فرهنگی شهرستان خنج با حضور فرمانداران، بخشداران، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و فعالان فرهنگی و همچنین علمای شیعه و سنی جنوب استان فارس در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم اسلامی‌نسب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خنج در این مراسم ابتدا یاد و خاطره شهید محسن حججی را گرامی داشت و گفت: چهره مصمم و با صلابت شهید حججی پیام عزت، غیرت، مردانگی جوانان ایرانی را به سراسر دنیا مخابره کرد.

وی با بیان اینكه شهید حججی الگوی جوان ایرانی ـ انقلابی است، گفت: عزت، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی به برکت خون‌های پاک شهیدان است و ما این راه را تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد.

اسلامی‌نسب در ادامه با یادآوری اهداف برگزاری این همایش گفت: هدف اول این است که دوستان اسلام و انقلاب اسلامی را شادمان کنیم چون شاهدیم که دوستداران اسلام و انقلاب اسلامی اعم از شیعه واهل سنت وقتی چنین اتحاد و انسجامی را می‌بینند خوشحال می‌شوند و هدف دوم هم یأس و ناامیدی دشمنان مسلمین و انقلاب اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی خنج یادآور شد: چنین همایش‌هایی بیدارگر است و دشمنان از این بیداری و هوشیاری مسلمانان شیعه و سنی وحشت دارند.

captcha