ماهنامه قرآنی «باران» با شماره جدید بر پيشخوان نشر نشست
کد خبر: 3632432
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

ماهنامه قرآنی «باران» با شماره جدید بر پيشخوان نشر نشست

گروه جامعه: دویست و شصت‌ و پنجمین شماره ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری «باران» ویژه نوجوان و جوانان برای ماه شهریور و اعیاد غدیر و قربان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شماره 265 ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری ویژه نوجوان ویژه شهریور‌ماه با عنوان «باران» منتشر و در دسترس نوجوانان قرار گرفت. این ماهنامه توسط معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه به سردبیری سید محمدکاظم موسوی متقی منتشر می‌شود و دارای مضامین دینی، مذهبی و اخلاقی است که جنبه‌های آموزنده و پندآموزی را برای نوجوانان دارد.

در این شماره از این ماهنامه با موضوعاتی همچون «تاحالا پرهای‌تان ریخته»، «بازی‌های رایانه‌ای لایک یا بلاک»،«نکاتی در باب سفررفتن» و «نویسنده‌ای که مردم را زنده می‌کرد» منتشر شده است.

استفاده از داستان‌های اخلاقی، مهارت‌های زندگی، داستانک‌های جذاب برای نوجوانان، حکایت‌های تاریخی و مرتبط با اصحاب و یاران ائمه و همچنین اشعار آموزنده برای این گروه سنی از دیگر بخش‌های ماهنامه «باران» است.

ماهنامه «باران» که نعیمه جلالی‌نژاد دبیر تحریریه آن است به صورت ماهانه در 45 صفحه و با قیمت 5000 تومان برای مخاطبان نوجوان با رویکردی دینی و قرآنی به روی گیشه می‌رود.

علاقه‌مندان برای دریافت این نشریه به صورت ماهانه می‌توانند درخواست اشتراک این ماهنامه را به آدرس قم، خیابان جمهوری، بین کوچه ۱۶ و ۱۸، پلاک ۴۸، مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف، ماهنامه باران ارسال و یا بر روی این لینک کلیک کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای ارتباط با ماهنامه قرآنی، ادبی و هنری ویژه نوجوان موسوم به «باران» از طریق شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۴۰۴۰۰ و یا صندوق پست الکترونیکی این نشریه به آدرس magazine_baran@yahoo.com تماس برقرار نمایند.


captcha