افتتاح و کلنگ‌زنی 28 پروژه عمرانی و تولیدی به‌مناسبت هفته دولت در پلدشت
کد خبر: 3632896
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

افتتاح و کلنگ‌زنی 28 پروژه عمرانی و تولیدی به‌مناسبت هفته دولت در پلدشت

گروه اجتماعی: فرماندار پلدشت گفت: همزمان با هفته دولت 28 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار نزدیک به 100 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اکبر عبدالله نژاد فرماندار پلدشت صبح امروز 30 مردادماه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد افزود: 28 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار نزدیک به 100 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در شهرستان پلدشت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

عبدالله نژاد با اشاره به میزان اعتبارات افتتاحی و کلنگ زنی پروژه های عمرانی هفته دولت پلدشت افزود: امسال برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه عمرانی هفته دولت در سطح شهرستان پلدشت اعتباری نزدیک به 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

فرماندار پلدشت با اشاره به پروژه های هفته دولت تصریح کرد:سالن ورزشی ، آب شرب روستایی ، کلینیک درمانی ، آبیاری تحت فشار برخی از این طرح های افتتاحی در هفته دولت بوده که منشاء اثرات خیر برای مردم منطقه خواهد بود.

وی گفت: هفته دولت برای دست اندرکاران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی است تا بتوانند گزارش اقدامات خدمات و فعالیت های خود را برای مردم تشریح نموده که این موضوع عمل به خواسته اصلی مقام معظم رهبری و مسئولین نظام است.

عبدالله نژاد رویکرد دولت را رونق تولید و اشتغال در سطح جامعه عنوان کرد گفت: بخشداران شهرستان با همکاری اداراتی همچون شیلات، جهادکشاورزی، منابع آب و اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی و دهیاران در سطح روستاها با تشکیل شرکتهای تعاونی جهت اشتغال پایدار تلاش کنند.
captcha