رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تغییر یافت/ مساجد؛ بزرگترین رسانه نهضت انقلاب اسلامی
کد خبر: 3633073
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تغییر یافت/ مساجد؛ بزرگترین رسانه نهضت انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی: مراسم تكریم و معارفه رئیس پیشین و جدید سازمان بسیج رسانه فارس با حضور گسترده اهالی رسانه این استان برگزار شد كه در آن از زحمات میلاد امیری‌نژاد، قدردانی و مصطفی اژدری به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم تكریم و معارفه رئیس پیشین و جدید سازمان بسیج رسانه فارس با حضور گسترده اهالی رسانه این استان امروز، 30 مردادماه در سالن كوثر مجتمع امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد.

میلاد امیری‌نژاد، رئیس پیشین این سازمان در ابتدا به تشریحی از فعالیت‌های انجام شده در این سازمان طی سال‌های گذشته پرداخت و گفت: بسیج رسانه در استان فارس در سال 1390 همزمان با برگزاری كنگره سرداران شهید استان فارس آغاز به فعالیت كرد.

وی با یادآوری اینكه این سازمان نخستین سازمان بسیج رسانه در كشور شروع به فعالیت كرد، افزود: بعد از گذشت چند سال از شكل‌گیری این سازمان بحمد الهی موفق به جذب حداكثری اصحاب رسانه به سازمان بسیج شدیم.

امیری‌نژاد با بیان اینكه سازمان بسیج رسانه طی دو سال متوالی به عنوان سازمان برتر كشور معرفی شده است، گفت: این همه مرهون تلاش‌ها و زحمات اصحاب رسانه هستند كه در زیر پرچم بسیج گردهم آمده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا دفاع می‌كنند.

مصطفی اژدری، رئیس جدید سازمان بسیج رسانه فارس نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی مساجد، مساجد را بزرگ‌ترین رسانه نهضت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شهید حججی و امثال او كه تربیت شده مساجد هستند، خود تبدیل به یك رسانه عزتمند در جهت تقویت فرهنگ انسانیت شدند.

وی افزود: اگر دشمنان می‌دانستند كه شهادت محسن حججی این گونه باعث حفظ وحدت تمام اقشار مختلف مردم در كشورمان می‌شود مسلماً هیچگاه دست به چنین اشتباه تاكتیكی نمی‌زدند.

ا‍ژدری در ادامه سخنان خود با یادآوری اینكه جایگاه نخست سازمان بسیج رسانه فارس در كشور گفت: مهم‌ترین رسالت سازمان بسیج رسانه، حفظ و ارتقای جایگاه ارزشمند است هم به لحاظ كمی و هم كیفی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینكه تمام برنامه‌های این سازمان با قوت خود ادامه خواهند یافت، گفت: این سازمان آمادگی همكاری با تمام اصحاب رسانه‌ را دارد.

وی در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص آتش به اختیار یادآور شد و گفت: ما این مسئله را در سازمان بسیج رسانه به جد دنبال خواهیم كرد گرچه هم‌اكنون نیز رسانه‌های انقلابی ما در این عرصه خوب فعالیت كرده‌اند اما در عین حال این مسئله وظایف رسانه‌ها را خطیرتر می‌كند و باید با جدیت آن را دنبال كرد.

captcha