زمانبر بودن تغییرات در سیستم مدیریت فرهنگی/ برگزاری دو جلسه با وزیر ارشاد
کد خبر: 3633409
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
حجت‌الاسلام حشمتی بیان کرد:

زمانبر بودن تغییرات در سیستم مدیریت فرهنگی/ برگزاری دو جلسه با وزیر ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون دو جلسه با سیدعباس صالحی، وزیر ارشاد داشته است، گفت: در این جلسات، برنامه‌ها و سیاست‌های معاونت مرور و دستوراتی از سوی وزیر صادر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اینکه تاکنون دو جلسه با وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی مسائل مختلف داشته است، گفت: در این جلسه در مورد مسائل حوزه قرآن و عترت و برنامه‌هایی که در آینده خواهیم داشت نیز صحبت‌هایی مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات سیاست‌ها و برنامه‌ها مرور شد و این موضوع منجر به دستوراتی از سوی وزیر شد،‌ افزود:‌ در ادامه فعالیت‌ها به دنبال اجرایی کردن این دستورات هستیم.

حشمتی در پاسخ به این سوال که در مورد تغییرات احتمالی در معاونت قرآن و عترت بحثی مطرح شد یا خیر، گفت: وزیر محترم ارشاد شناختی قدیمی از من دارند اما با این وجود صحبتی در این زمینه صورت نگرفته است.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: تغییر در حوزه فرهنگ و تغییر سیستم مدیریت در ارشاد نیاز به زمان دارد و باید زمان در اختیار وزیر محترم ارشاد قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه طی سال‌های اخیر در وزارت ارشاد ارتباطات خوبی با ایشان داشته‌ام، گفت: شخص وزیر محترم ارشاد اطلاعات خوبی از همه حوزه‌ها و خصوصاً حوزه قرآن و عترت دارد.

حشمتی در ادامه به سابقه حوزوی وزیر ارشاد اشاره و اظهار کرد: ایشان فارغ‌التحصیل حوزه علمیه بوده و بیش از سایرین به حوزه قرآن و عترت علاقه‌مند و مطلع است. حتماً ایده‌ها و طرح‌های فراوانی را خواهند داشت که نتیجه آن نزدیکی وزارت ارشاد به حوزه‌ها از نظر مأموریتی خواهد بود.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این انتظار وجود دارد که کارهای عمیق‌تری در حوزه فرهنگ دینی در دوره جدید صورت بگیرد، گفت: طبیعی است که آینده روشنی در بحث قرآن و عترت را متصور شویم. 

captcha