مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند اتاق فکر قوی است
کد خبر: 3633658
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیازمند اتاق فکر قوی است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی در بخش چاروسا، گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف نیازمند اتاق فکر قوی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و ویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 31 مردادماه در همایش بررسی آسیب‌های اجتماعی در بقعه امامزاده سید محمید(ع) بخش چاروسا، با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی مختص یک منطقه نیست، افزود: شدت و ضعف آسیب‌های اجتماعی در همه جا یکسان نیست و باید از سوی نخبگان و کارشناسان اجتماعی در این زمینه نیاز سنجی انجام گیرد.
وی در ادامه اضافه کرد: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف نیازمند اتاقِ فکر قوی است که امیدواریم تاثیرگذاران فرهنگی در این راستا با تبلیغات اسلامی و نهادهای مسئول همکاری کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروزه نوجوان و جوان ما در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارد، بیان کرد: باید برای این قشر از جامعه نسخه‌ای جامع و مبتنی بر علم روز و در مسیر هدایت ثقلین یعنی قرآن کریم و اهل بیت(ع) بپیچانیم تا آینده‌ای روشن پیش رو داشته باشیم.
captcha