دوره خط امام(ره) با شرکت دانشجویان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 3637601
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
در قم؛

دوره خط امام(ره) با شرکت دانشجویان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره خط امام (ره) با ظرفیتی قریب به 180 دانشجوی بسیجی و نخبه هم استانی در شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، محسن عباسیان، معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 11 شهریورماه با بیان اینکه قریب به 180 دانشجوی بسیجی و نخبه در این دوره حضور خواهند داشت، گفت: افتتاحیه این دوره با حضور حجت‌الاسلام ذوالنور و سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان روز دوشنبه 13 شهریورماه برگزار می‌شود.
وی افزود: دوره  به مدت 10 روز در شهر مقدس قم  و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه خواهد داشت.
معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به اینکه دانشجویان بسیجی منتخب برای حضور در این دوره آزمون‌های ورودی متعدد را طی کرده‌اند، افزود: این دانشجویان از بین بیش از 1000 دانشجوی داوطلب از سراسر استان انتخاب و معرفی شده‌اند.
عباسیان تصریح کرد: این دوره با حضور اساتید شاخص کشوری و حول 4 محور بصیرتی، تشکیلاتی، تربیتی و معرفتی با 70 ساعت آموزش مداوم و مستمر انجام خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: این دوره همراه با برنامه‌های متنوعی همچون زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، زیارت مسجد جمکران، حضور در گلزار شهدا، برنامه‌های مختلف مذهبی همچون اعیاد و جشن‌ها، مسابقات و .... است.
معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تربیت و ساماندهی نیروهای ارزشی، انقلابی و آموزش سرگروه‌های صالحین و شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها را از اهداف برگزاری دوره ذکر کرد.
captcha