تسلیم در برابر صهیونیسم به اشغال سرزمین‌های اسلامی منجر می‌شود
کد خبر: 3638371
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

تسلیم در برابر صهیونیسم به اشغال سرزمین‌های اسلامی منجر می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تأکید بر موضوع فلسطین فقط به علت مسائل مذهبی نیست، گفت: اگر جهان اسلام در مقابل خوی استکبارگری و ستیزه‌جویی صهیونیسم جهانی ایستادگی نکند، به زودی نوبت به همه سرزمین‌های اسلامی و غصب آنها خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار اعضای هیئت اجرایی دفاع از ملت فلسطین استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به تبیین مسائل فرهنگی پیرامون مسئله فلسطین پرداخت و بر لزوم ایجاد تشکل‌های مختلف و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه و رسالت ویژه طلاب در این رابطه تأکید کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اهمیت فلسطین و مسجدالاقصی از منظر تاریخی و اسلامی اضافه کرد: امروزه تأکید بر موضوع فلسطین فقط به علت مسائل مذهبی نیست و اگر جهان اسلام در مقابل خوی استکبارگری و ستیزه‌جویی صهیونیسم جهانی ایستادگی نکند، به زودی نوبت به همه سرزمین‌های اسلامی و غصب آنها خواهد رسید.
امام جمعه اصفهان وجود پایگاه‌های نظامی متعدد آمریکا در منطقه را مؤید همین امر دانست و افزود: بهترین عبارت برای بیان اهداف تجاوزگرایانه رژیم صهیونیستی همان تعبیر حضرت امام خمینی(ره) است که این رژیم را به غده سرطانی و نابودگر تشبیه نمودند.
در ادامه دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان اصفهان ضمن تأکید بر نقش مهم روحانیت و طلاب در آگاهی‌بخشی به مردم در مورد قضیه فلسطین افزود: اگر طلاب و روحانیون به صورت مستمر و همیشگی بخشی از صحبت‌های خود را به امر تبیین اهمیت حمایت از مقاومت و فلسطین اختصاص دهند، جریان‌های فرهنگی ضد صهیونیستی با سرعت و قدرت بیشتری رشد خواهد کرد و یک آگاهی و همبستگی فراگیر در میان آحاد مردم شکل خواهد گرفت.
وی به اهمیت حمایت از حرکت‌های شکل گرفته مردمی در راستای اهداف جمهوری اسلامی مانند تأسیس این جمعیت تاکید نمود و گفت: طبق فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری هر کس به اندازه توان باید در ایجاد و تداوم این مسیر کمک نماید.
بر اساس این گزارش، جمعیت دفاع از ملت فلسطین به عنوان یک سازمان مردم نهاد ایرانی در سال 1379 توسط جمعی از دلسوزان نظام تأسیس شد و به ریاست دکتر زهرا مصطفوی صبیه  حضرت امام خمینی(ره) به فعالیت خود جهت روشنگری پیرامون قضیه فلسطین ادامه می‌دهد. این جمعیت چندی است که ایجاد شعبات و دفاتر خود را در سراسر کشور با هدف تعمیم اطلاع‌رسانی در خصوص مسئله فلسطین و آزادی قدس به عنوان قبله اول مسلمانان جهان در دستور کار قرار داده و راه‌اندازی دفتر این جمعیت در استان اصفهان از جمله این فعالیت‌ها است.

captcha