حال روحانی کاروان ایرانی که در مکه مورد حمله قرار گرفت روبه بهبود است
کد خبر: 3639767
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

حال روحانی کاروان ایرانی که در مکه مورد حمله قرار گرفت روبه بهبود است

گروه جامعه: نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز جمعه از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی كاروان اصفهان كه در حمله عوامل ناشناس در مكه مكرمه مجروح شده بود، عیادت كرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسكر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با حضور در بیمارستان ملك فیصل مکه از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی كاروان اصفهان كه در حمله عوامل ناشناس درمكه مكرمه مجروح شده بود، عیادت کرد.

در جریان روند درمان حجت الاسلام حسین اسماعیلی قرار گرفت و برای سلامتی و بهبود ایشان دعا كرد.

دكتربن عبدالله عقیل رئیس بیمارستان ملك فیصل كه حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسكر را همراهی می كرد با ارائه گزارشی از روند معالجات انجام شده برای حجت الاسلام اسماعیلی تاكید كرد: وضعیت عمومی وی هر روز در حال بهتر شدن است و هیچگونه خطری او را تهدید نمی كند.

دكتر ساجد، پزشك معالج حجت الاسلام اسماعیلی نیز در پاسخ به سوال نماینده ولی فقیه در خصوص میزان جراحات وارده به حجت الاسلام اسماعیلی اظهار داشت: به هیچیك از اعضای بدن وی آسیب جدی وارد نشده و نامبرده در چند روز آینده می تواند از بیمارستان مرخص شود.

حال روحانی کاروان ایرانی که در مکه مورد حمله قرار گرفت روبه بهبود است

حجت الاسلام حسین اسماعیلی نیز درگفت‌وگو با سرپرست حجاج ایرانی با تشریح نحوه حمله عوامل ناشناس به وی به هنگام تردد به هتل محل اقامت خود، افزود: ضارب پس از مجروح كردن من با استفاده از تاریكی از محل حادثه گریخت و اینجانب خود را به هتل رسانده و از آنجا به بیمارستان منتقل شدم.

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در این عیادت از تلاش مدیر و كادر پزشكی بیمارستان ملك فیصل كه با رسیدگی و اقدامات پزشكی سریع و مناسب زمینه بهبود حجت الاسلام اسماعیلی را فراهم كردند، تقدیر كرد.

سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) خطاب به مدیر بیمارستان ملك فیصل گفت: خدمت به میهمانان خانه خدا ارزش بسیار بالایی دارد و افرادی كه در خدمت ضیوف الرحمان هستند اجرشان بیشتر است.

مدیر بیمارستان ملك فیصل نیز بر هماهنگی میان این مركز درمانی و هیئت پزشكی حج و زیارت كشورمان در ارائه خدمات پزشكی به زائران ایرانی كه به این بیمارستان منتقل می شوند، تاكید كرد.

گفتنی است عوامل ناشناس غروب چهارشنبه (15 شهریور) به حجت الاسلام والمسلین حسین اسماعیلی روحانی كاروان شماره 13005 اصفهان كه درحال تردد به سمت هتل محل اقامت خود بود حمله ور شده و پس از مجروح كردن وی با استفاده از موتور سیكلت از محل حادثه گریختند.


حال روحانی کاروان ایرانی که در مکه مورد حمله قرار گرفت روبه بهبود است

دراین حمله، حجت الاسلام اسماعیلی از ناحیه كتف و پهلو مجروح شد. به گفته حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت پلیس عربستان تاكنون سه مظنون را در ارتباط با این حادثه بازداشت كرده است و تحقیقات ادامه دارد.

captcha