امروز؛ پذیرش آخرین مرحله اردوی منطقه‌ای استعدادهای درخشان
کد خبر: 3642799
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

امروز؛ پذیرش آخرین مرحله اردوی منطقه‌ای استعدادهای درخشان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور از پذیرش آخرین مرحله اردوی منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان طی امروز، 26 شهریورماه خبر داد.

امروز؛ پذیرش آخرین اردوی منطقه‌ای استعدادهای درخشان
محسن یاراحمدی، مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از پذیرش آخرین مرحله اردوی منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان سازمان دارالقرآن الکریم طی امروز، 26 شهریورماه خبر داد و گفت: این برنامه عصر امروز در چابکسر گیلان انجام می‌شود.

مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور با بیان اینکه آخرین مرحله اردوی منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مرحله استعدادهای درخشان از استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان حضور خواهند داشت.

یاراحمدی در ادامه اظهار کرد: همچنین، این مرحله از اردوی منطقه‌ای طرح استعدادهای درخشان سازمان دارالقرآن الکریم از 27 تا 29 شهریورماه جاری به میزبانی استان گیلان و در مجتمع فرهنگی، تربیتی شهید مطهری چابکسر برگزار می‌شود.

مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور تصریح کرد: کلاس‌های این استعدادهای درخشان قرآنی نیز مانند اردوی گذشته از صبح تا ظهر به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و مطالبی چون صوت و لحن، تجوید و حتی نکات اخلاقی به صورت کارگاهی به ایشان ارائه می‌شود یعنی برگزاری کلاس‌ها به این صورت نیست که به شکل یک طرفه اداره شده و تنها اساتید در آن‌ها نکات را مطرح کنند. همچنین، عصرها نیز برنامه‌های تفریحی ویژه این استعدادهای قرآنی اجرا می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: در این کارگاه‌های قرآنی بیشتر تمرکز ما بر روی قرائت تقلیدی قرار دارد که البته برخی از اعضای حاضر به سمت قرائت تطبیقی نیز هدایت می‌شوند، ولی در کل تمرکز اصلی بر روی تقلید است.

captcha