مدیریت در استان‌ها باید بر اساس تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها باشد
کد خبر: 3643173
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
وزیر کشور:

مدیریت در استان‌ها باید بر اساس تعامل و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها باشد

گروه سیاست واقتصاد: وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت در استانها باید بر اساس تعامل و بهره مندی از ظرفیتها باشد، گفت: تقویت نگاه توسعه ای و اخذ تجارب جدید برای و استانداران کشور بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن کریم (ایکنا) از خراسان جنوبی، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز 26شهریور جاری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان هدف از این دیدار را ابلاغ سلام دکتر روحانی به نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی دانست.

رحمانی فضلی با اشاره به معارفه استاندار جدید خراسان‌جنوبی بیان کرد: «مروج الشریعه» را همه می‌شناسند و خدمات خوبی در استان خراسان رضوی ارائه کرده‌اند.

وزیر کشور ادامه داد: سید علی اکبر پرویزی استاندار پیشین خراسان‌جنوبی نیز از استاندران توانمند ما در دولت یازدهم بود وخدمات قابل تقدیری در استان داشت که از ظرفیت‌های ایشان در سمت‌های دیگر بهره خواهیم برد.

وزیرکشور با اشاره به اینکه کار در استانها متفاوت از کار در ستادها و بخش ها است، بیان کرد: در استان‌ها در شرایط متفاوت باید با نیروهای متعدد برنامه‌ها را اجرا کرد.

وی افزود: هماهنگی با همه مسئولان، نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان باید وجود داشته باشد و به درستی از همه ظرفیت ها استفاد شود.

وزیر کشور با اشاره به وضعیت کشور در چهار سال گذشته عنوان کرد: اقدامات شایسته‌ای در چهار سال گذشته انجام شده که دولت داوازدهم باید با استفاده از تجربیات دولت قبل عملکرد بهتری داشته باشد.

وی از نماینده ولی فقیه در استان نیز خواست چتر مهربانی و پدرانه خود بر سر مسئولان و به خصوص استاندار خراسان جنوبی داشته باشند.

captcha