حضور 150 متسابق در سومین دوره مسابقات قرآن‌ اداره ورزش و جوانان استان مرکزی
کد خبر: 3643458
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

حضور 150 متسابق در سومین دوره مسابقات قرآن‌ اداره ورزش و جوانان استان مرکزی

گروه مسابقات: سومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی، در تاریخ ‌28 شهریورماه برگزار می‌شود.

زهرا عراقی‌فراهانی، رئیس امور فرهنگی و امور جوانان اداره‌‌کل ورزش جوانان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزای بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌‌‌‌‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی سه‌شنبه، 28 شهریور‌ماه ساعت 9 صبح برای آقایان و بانوان در مسجد سیدها اراک واقع در خیابان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 150 متسابق در این دوره از مسابقات افزود: این دوره از مسابقات در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال ویژه ورزشکاران و جوانان و رده سنی آزاد ویژه کارکنان، از 12 شهرستان استان با حضور 60 بانو و 75 آقا برگزار می‌شود.

رئیس امور فرهنگی و امور جوانان اداره‌‌کل ورزش جوانان استان مرکزی تصریح کرد: متسابقان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که بیشترین ثبت‌‌ نام‌کنندگان در رشته قرائت تحقیق و ترتیل است.

وی با اشاره به حضور داوران در مسابقات اظهار کرد: در بخش آقایان مجتبی سعیدی، مجتبی جمالی، جلیلیان، مجید جیریایی، احمد فرجی و در بخش بانوان خانم‌ها فاطمه کریم، فاطمه تشیعی، خدیجه سعیدی، مائده محبی و باقری ، مسابقات قرآن را داوری خواهند کرد.

عراقی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات همان روز پس از پایان رقابت‌ها با اعلام نتایج، ساعت 17 با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان برپا می‌شود.
captcha