دشمن به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3643515
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

دشمن به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه عاشورا، با تاکید بر اینکه دشمن به صراحت اعلام می‌کند که هدفش ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مقابله با این هدف دشمن، هوشیاری ما و ملت را می‌طلب.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا، امروز در نشست خبری، با بیان اینکه همه حرکت‌های نظام جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب و حتی پیش از انقلاب با برنامه و آینده نگر بود، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) همه حرکت‌های خود را با برنامه و آینده نگری انجام داده بودند و الان نیز باید با برنامه و آینده نگری انقلاب را به پیش بریم.
وی رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون برای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را بسیار بزرگ خواند و افزود: در هر عرصه‌ای که انقلاب نیاز داشته، سپاه وارد عمل شده است و تاکنون نیز در بخش‌هایی که وظیفه ذاتی سپاه نبوده، با افتخار کارهای بزرگی انجام داده است که یکی از آنها محرومیت زدایی از روستاها است.
کریمیان، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را یکی از برنامه‌های محوری سپاه در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس امسال شامل بزرگداشت سربازان، رژه نیروهای مسلح، برپائی نمایشگاه، تجلیل از جانبازان و بازنشستگان و برنامه های متنوع دیگری است که در طول هفته برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه عاشورا، اظهار کرد: در وضعیت کنونی با توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان روبه‌رو هستیم و توطئه اساسی دشمن در قالب سناریوهای مختلف در حال اجرا بوده و درتلاشند تا سلطه نوی خود را در ایران اعمال کنند.  
وی با تاکید بر اینکه سلطه‌ نوی دشمن در جهت تغییر اندیشه و نظر است، بیان کرد: زمانی که دشمن جرات رویارویی و نبرد رخ به رخ با جمهوری اسلامی را نداشت، دست به نیرگ زد و جنگ نرم را آغاز کرد؛ مراحل مختلف این جنگ را طی ۲۵ سال مشاهده کردیم و اکنون نیز در جهت تغییر اندیشه و نگاه و در نهایت به اشتباه انداختن محاسباتی مسئولان و کارگزاران نظام تلاش می‌کند. 
سردار کریمیان، در خصوص ویژگی‌های سلطه‌ نو دشمن، افزود: شاخص اصلی این نوع سلطه، این است که ردپایی از آن در ظاهر دیده نمی‌شود؛ استقلال نقطه‌ی مقابل سلطه بوده و یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی است.  
فرمانده سپاه عاشورا در مورد سلطه‌ نو دشمن، ادامه داد: سلطه‌ی نو دشمن از اقتصاد شروع شده اما در ادامه به فرهنگ و امنیت و همچنین سیاست ما نیز خواهد رسید؛ این سلطه در ظاهر اقتصادی است اما باطن دیگری دارد، دشمن به دنبال اجرای برجام‌های دیگری است تا انقلاب را کنترل و درنهایت مهار کند.  
وی با تاکید بر اینکه دشمن به صراحت اعلام می‌کند که هدفش ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: مقابله با این هدف دشمن، هوشیاری ما و ملت را می‌طلبد، باید از انقلابی که با خون هزاران شهید آبیاری شده، پاسداری کنیم؛ البته به نحوه‌ی مدیریت‌ها انتقادهایی داریم و به گفته‌ی مقام معظم رهبری ما در مرحله دوم انقلاب هستیم و هنوز چشم دوخته ایم به برقراری دولت اسلامی تا احکام اسلام به طور ۱۰۰ درصدی در نحوه حاکمیت و مدیریت کشور جاری شود.  
فرمانده سپاه عاشورا، ادامه داد: عناصری که جان و جوانی‌شان را در راه انقلاب داده‌اند، دلسوز این نظام هستند، نبینید عده‌ای برای انقلاب دایه‌ی مهربان‌تر از مادر شده‌اند! عده‌ای به دنبال آن هستند تا با استفاده از بهانه و تمسک به بهانه‌های داخلی و خارجی، چشمه‌های خروشان انقلاب را بخشکانند، ما هرگز چنین اجازه‌ای نخواهیم داد.  
سردار کریمیان اضافه کرد: اگر آلودگی‌هایی در مسیر چشمه‌ انقلاب است، باید پاکسازی کرد نه اینکه کل انقلاب را برداشت! برخی برداشت‌شان از اصلاحات این است که انقلاب دیگری را پیاده کنند؛ درحالی که انقلاب ما بهترین انقلاب بوده و اشکال نیز صرفا در نحوه‌ مدیریت است که باید اصلاح و پاکسازی شود.
captcha