۴ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف رانندگی در جاده‌های یاسوج
کد خبر: 3644135
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

۴ کشته و ۹ مصدوم طی دو تصادف رانندگی در جاده‌های یاسوج

گروه اجتماعی: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ۴ کشته و ۹ مصدوم طی دو فقره تصادف رانندگی در جاده‌های یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، جلال پورانفرد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 شهریورماه اظهار کرد: در تصادف واژگونی پژو ۴۰۵ در دو راهی جاده تنگ تامرادی که ساعت ۱۷و ۴۷ دقیقه رخ داد که دو کشته و ۵ مصدوم داشت.
وی بیان کرد: یکی از مصدومان این تصادف با بالگرد و مابقی مصدومان با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در تصادفی دیگری که ساعت ۱۴ و ۷ دقیقه بین دو دستگاه پژو ۴۰۵ و پژو تیوفایو در محور یاسوج ـ شیراز رخ داد دو کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.
پورانفرد با بیان اینکه یکی از مصدومان حادثه با بالگرد به مراکز درمانی انتقال یافت، اضافه کرد: یک نفر دیگر از مصدومان این حادثه با آمبولانس هلال احمر سپیدان و دو نفر دیگر با آمبولانس‌های اورژانس جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
منبع: ایسنا
captcha