اظهارات سخیف و نابخرادانه «ترامپ»؛ مصداق کلمه شجره خبیثه
کد خبر: 3644498
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
حجت‌الاسلام حشمتی در ایین افتتاح یک استودیو قرآنی بیان کرد:

اظهارات سخیف و نابخرادانه «ترامپ»؛ مصداق کلمه شجره خبیثه

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه استودیو قرآنی در تبریز صحبت‌های رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل را مصداق عینی فریبکاری در عصر حاضر دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز  بیست و نهم شهریورماه در مراسم افتتاحیه استودیوی قرآنی شهر تبریز در سخنانی گفت: ثبت و ضبط تولیدات قرآنی از اهمیت بالایی برخوردار است و امیدواریم ساخت این استودیو کمک شایانی به جامعه قرآنی باشد.
وی با اشاره به افتتاح این استودیو افزود: کاری که امروز شاهد انجام آن هستیم یکی از این کارهای نورانی است که به عمل رسیده است و این کار پر خیر و برکت را  مدیون نفس قدسی حضرت امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری هستیم.
حشمتی، با بیان اینکه این پروژه سومین پروژه است که در کشور  افتتاح می‌شود، بیان کرد: در حال نیز در تدارک برای انجام این قبیل کارها در مناطق دیگر کشور هستیم، از ویژگی‌های این استودیو می‌توان به طراحی مدرن و استفاده از تجهیزات به روز شده در تولید آثار صوتی اشاره کرد.
معاون قران و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه امروز نیازمند تولیدات قرآنی هستیم، گفت: افتتاح این مؤسسه‌ها و استودیوها در سطح کشور یک حرکت برای انجام این اهداف در فضای مجازی و جامعه است.
وی در ادامه بیمه فعالان قرآنی را از اولویت‌های استان آذربایجان شرقی اعلام کرد و افزود: فهم قرآن که شعار و هدف معاونت قرآن و عترت است باید در جامعه نهادینه شود. آشنایی و انس با قرآن می‌بایست در جامعه به شکل اثرگذار نهادینه شود و در این راستا می‌بایست دو ابزار رسانه و هنر به کار گرفته شوند.
حشمتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل، خاطرنشان کرد: اظهارات ترامپ از روی هوای نفس است و کاملاً بی تاثیر خواهد بود چرا که این اظهارات مصداق کامل شجره خبیثه است.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم محمدمهدی عزیززاده، رییس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی نیزاین استودیو را یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین استودیوهای شمال غرب کشور دانست و گفت: برای ساخت این بنا از به‌روزترین تجهیزات استفاده شده است و تفاوت عمده این استودیو با دو استودیو قبلی اختصاص فضای مفید برای ثبت و ضبط بهینه آثار قرآنی است.
وی ضمن اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی افزود: این بنا توسط مهندسین ایرانی طراحی و اجرا شده است و در ساخت این استودیو تنها از محصولات تولیدی داخل کشور استفاده شده است.
عزیززاده با بیان اینکه بیش از ٧ میلیارد ریال برای ساخت این استودیو هزینه شده است گفت: با افتتاح این استودیو سعی داریم محصولات فرهنگی در عرصه‌های قرآنی را در سبد خرید خانواده‌ها وارد کرده و افزایش محصول دهیم.
یادآور می‌شود در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و مسئولین استانی حضور داشتند.
captcha