انتخابات هیئت مدیره اتحادیه قرآنی مدغم به یزد رسید
کد خبر: 3645147
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه قرآنی مدغم به یزد رسید

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مجمع عمومی به منظور انتخابات هیئت مدیره اتحادیه قرآنی مدغم، روز گذشته، 31 شهریورماه در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق جدول زمان‌بندی مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسه و تشکل‌های قرآنی استان‌ها روز گذشته، 31 شهریورماه به منظور تعیین اعضای هیئت مدیره و بازرسی مدغم در یزد برگزار شد.
این جلسه با حضور حسین دشتی، رئیس اداره ﻗرﺁن و عترت اداره‌کل ﻓرھﻧﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣﯽ اﺳﺗﺎن یزد و دیگر فعالان قرآنی استان در تالار فرهنگ اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تشکیل شد.
حسین دشتی، رئیس اداره ﻗرﺁن و ﻋﺗرت ارﺷﺎد یزد، با بیان اینکه این اقدام خیر، زمینه انسجام مراکز قرآنی در زمینه نشر فعالیت‌های قرآنی را بیش از گذشته فراهم می‌کند، گفت: از ابتکار عمل همه افراد در اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در مورد این ادغام و انتخابات آن باید تشکر و قدردانی کرد.
انتخابات هیئت مدیره اتحادیه قرآنی مدغم به یزد رسید
وی با اشاره به اینکه امید است اتحادیه مدغم، چون مجموعه‌ای توانمند و کامل در سطح استان شکل گیرد، افزود: افرادی که محوریت کار اتحادیه مدغم را عهده‌دار می‌شوند، نمایندگانی برای 120 تشکل و همچنین مؤسسات قرآنی استان هستند.
دشتی بیان کرد: اتحادیه مدغم، برآمده از خواست جمعی جامعه قرآنی است و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز به‌عنوان دستگاه مسئول در عرصه قرآن در کنار این مجموعه قرار می‌گیرد و از اهداف آن حمایت و کار نظارت را هم دنبال می‌کند.
سپس رأی گیری برای انتخاب هیئت رئیسه مجمع انجام شد که براساس آرای مأخوذه محمدحسین شایق به‌عنوان رئیس مجمع، بی‌بی شمسی حسینی به عنوان منشی و محمد حسن میرجلیلی و سید حجت جلالی‌مقدم به ‌عنوان ناظران مجمع انتخاب شدند.
در ادامه نیز اساسنامه اتحادیه استانی که در 59 ماده است، به تصویب رسید. سپس هر کدام از کاندیداها به معرفی و ارائه رزومه‌ای کوتاه از فعالیت‌های خود پرداختند و سپس رأی‌گیری انجام شد.
انتخابات هیئت مدیره اتحادیه قرآنی مدغم به یزد رسید
بر این اساس، محمد شایق با 54 رأی، حسین قادری با 46 رأی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریان با 44 رأی، محمدرضا خوشنویس با 43 رأی، محمدکاظم جوکار با 42 رأی، محمدرضا حسینی با 35 رأی، مهرداد قدیریان با 32 رأی اعضا اصلی هیئت مدیره و فاطمه پور‌آبیار با  28 رأی، طیبه نصیری با 21 رأی و بی‌بی فاطمه میرخلیلی با 16 رأی  به ‌عنوان اعضا علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.
انتخابات هیئت مدیره اتحادیه قرآنی مدغم به یزد رسید
همچنین ملکه حی با 61 رأی، حبیب مسلمان یزدی با 58 رأی، سعید ملکوتیان با 56 رأی به عنوان اعضا اصلی بازرسی و ولی ابراهیمی غلامی با 4 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل با رأی حاضران انتخاب شدند.
یادآور می‌شود، جلسه هیئت مدیره مدغم استان یزد تا ماه آینده به منظور مشخص شدن هیئت رئیسه برگزار می‌شود.
captcha