خانه پدری؛ محلی برای برپایی کلاس‌های مصباح‌الهدی
کد خبر: 3646229
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

خانه پدری؛ محلی برای برپایی کلاس‌های مصباح‌الهدی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: میترا محمدی، مدیر مؤسسه مصباح‌الهدی استان زنجان از ابتدای تأسیس مؤسسه در خانه پدری به آموزش قرآن مشغول بوده‌ است، اظهار کرد: در حال حاضر این مؤسسه در زمینه آموزش مفاهیم، تجوید، تربیت معلم، روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌ کریم با حضور 30 قرآن‌آموز، کلاس‌هایی را برگزار می‌کند.

میترا محمدی، مدیر مؤسسه مصباح الهدی استان زنجان در‌ گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: قبل از کسب مجوز مؤسسه در سال 1389 از اداره تبلیغات اسلامی استان، همراه با مرحومه مینا محمدی(خواهرم) در امر آموزش قرآن فعالیت‌‌های متنوعی انجام دادم.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه‌ای که هر دو خواهر در راستای آموزش قرآن‌ کریم به کودکان و نوجوانان داشتیم، به سفارش مرحوم پدر، گوشه‌ای از منزل به محفل آموزش قرآن اختصاص داده شد.

محمدی افزود: این مؤسسه در زمینه آموزش مفاهیم، تجوید، تربیت معلم، روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌ کریم با حضور 30 قرآن‌آموز، کلاس‌هایی را برگزار می‌کند.

مدیر مؤسسه مصباح الهدی استان زنجان تصریح کرد: در سفری که خانواده‌ام به سمت استان قم داشتند، طی تصادفی دار فانی را وداع گفتند. در این حادثه، برادر 12 ساله حافظ 12 جزء قرآن‌ کریم، مادر که خادم قرآن، پدر خیر قرآنی و خواهر حافظ یک جزء درگذشتند. خانواده‌ای که در راه قرآن گام برداشتند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر، بنده راه خواهر و خانواده را همچنان در مؤسسه با ترویج فرهنگ قرآن‌ کریم و آموزش ادامه می‌دهم.

گفتنی است؛ مراسم دومین سالگرد خانواده قرآنی(محمدی) روز پنجشنبه ششم مهرماه از ساعت 15 تا 16:30 در مسجد حضرت ابوالفضل جانبازان برپا می‌شود.

captcha