کتاب «آموزش جامع قرآن کریم» به همت مؤسسه مهد قرآن تهیه شد
کد خبر: 3646304
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

کتاب «آموزش جامع قرآن کریم» به همت مؤسسه مهد قرآن تهیه شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کتاب «آموزش جامع قرآن کریم» به همت مؤسسه مهد قرآن تهیه و تنظیم شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کتاب «آموزش جامع قرآن کریم» روشی نوین در آموزش قرآن در سه سطح به همت مؤسسه مهد قرآن تهیه و تنظیم شد که سطح اول آن روانه بازار چاپ و نشر شد.
این کتاب با هدف صحیح خوانی قرآن، آشنایی با معانی عبارات و آیات قرآن، تدبر، اندیشه و تفکر در پیام‌ها و مفاهیم آیات، یافتن مصادیق کاربردی مفاهیم قرآن در زندگی و همچنین حفظ آیات زیبای قرآن تألیف شده است.
کتاب آموزش جامع قرآن کریم(1) با همکاری سیدمهدی سیف، محمدحسین سعیدیان، محمود کریمی، محسن خیری، محسن جاوید و سیدمحمود چاووشی تهیه شد. این سطح از کتاب در 30 درس شامل گفتار نیک، کار خیر، والدین، وسعت رزق، گفتار بی‌عمل، صلح و دوستی، بخشش و گذشت، صبر، شکر، آگاهی خدا، استفاده از فرصت‌ها، قرآن، انفاق، نماز، یادخدا، نیکوکاری، تعاون و همکاری، آشنای غریب، پیامبر، عهد و پیمان، یادخدا، خوردن، رحمت خدا، اهل‌بیت، نشانه‌های دین، توکل، روزی، سبک زندگی، ناخوشی، صفات زشت و بازتاب عمل تنظیم شده است.
همچنین هر درس همراه با بیان قطعه‌ای آیه، طرز روان‌خوانی آن، بیان مفاهیم و داستان کوتاه همراه است.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به انتشارات آیه مهد قرآن به نشانی میدان خراسان، خیابان خراسان، بعد از لرزاده، روبروی مسجد آیت‌الله فومنی مراجعه کنند و یا از طریق تماس با شماره 33522510، سفارش تلفنی خود را ثبت کنند.
captcha