شهید حججی، حجتی برای همه جهانیان شد/ احداث 10 مسجد در مناطق محروم فارس
کد خبر: 3646814
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
آیت‌الله ایمانی:

شهید حججی، حجتی برای همه جهانیان شد/ احداث 10 مسجد در مناطق محروم فارس

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن گرامیداشت یاد شهید محسن حججی بر این نكته تأكید کرد كه این شهید بزرگوار حجتی برای همه جهانیان شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 4 مهرماه در مراسم افتتاح 15 مدرسه بركت در این استان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس و یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، به ورود پیکر مطهر شهید محسن حججی به كشورمان اشاره كرد و گفت: شهید محسن حججی، حجتی برای همه جهانیان شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های بنیاد بركت در این استان گفت: بیش از 43 مدرسه به همت بنیاد بركت در فارس احداث شده و می‌شود كه تاكنون 31 مدرسه آن تحویل شده و دانش‌آموزان از آن برخوردارند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینكه امروز 15 مدرسه این بنیاد افتتاح می‌شود، گفت: احداث 12 مدرسه دیگر به‌همت بنیاد بركت در دست اجراست كه به زودی عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد و عملیات اجرایی 15 مدرسه هم به زودی شروع می‌شود.

امام جمعه شیراز با تصریح اینكه بنیاد بركت 10 باب مسجد در مناطق محروم فارس احداث كرده است، گفت: البته طبق وعده‌هایی كه داده‌اند این تعداد باید بیشتر شود چون مناطق محروم فاقد مسجد در استان فارس بیش از این‌هاست و واقعا هم نیازمند هستند.

captcha