شهید حججی با بصیرت برای حفظ دین به میدان رفت
کد خبر: 3647325
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

شهید حججی با بصیرت برای حفظ دین به میدان رفت

گروه فرهنگی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: شهید حججی با بصیرت برای حفاظت از دین اسلام به میدان رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در اجتماع بزرگ نوجوانان حسینی «احلی من العسل» در محل آستان امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان با تسلیت ایام، گفت: فلسفه زندگی در دنیا تبعیت از فرمان خداوند است و انسانی که در دنیا زندگی می‌کند باید مطیع خداوند باشد و در تمام لحظات زندگی باید احساس این باشد که بندگی خدا می‌کند.
شهید حججی با بصیرت برای حفظ دین به میدان رفت
وی افزود: وجود مقدس امام‌حسین(ع) اگر به این مقام می‌رسد که پس از 1300 سال مردم برای شهادتش با تمام وجود مجالس عزاداری ترتیب می‌دهند، چراکه او بنده خالص حضرت حق بوده و لحظه‌ای در اطاعت از خدا دریغ نکرده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به شخصیت حضرت قاسم(ع)، گفت: ایشان دعوت امام‌حسین(ع) را در شب پیش از نبرد با دشمنان لبیک گفت.
حجت‌الاسلام عباسیان به تشییع پیکر شهید حججی اشاره کرد و افزود: ایشان با بصیرت و برای حفاظت از دین به میدان رفت و جنگید.
وی تصریح کرد: اگر پیرو پیامبر(ص) و مکتب اسلام هستیم باید هرکجا دین در خطر باشد بدون لحظه‌ای تردید به میدان برویم.
حجت‌الاسلام عباسیان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم دیدند دین از جانب داعش تحریف می‌شود و بدین منظور برای دفاع از دین به میدان رفتند.
وی گفت: شهدای مدافع حرم با بینشی چون قاسم بن الحسن(ع) شهادت را فیض دانستند و شهادت را شیرین‌تر از عسل و مرگ در راه خدا را بالاترین فیض دانستند.
شهید حججی با بصیرت برای حفظ دین به میدان رفت
حجت‌الاسلام عباسیان اظهار کرد: انسان تنها یک جان دارد و خوب است که آن را برای دفاع از دین و ارزش‌ها فدا کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر پیکر حججی بوسه می‌زند و این افتخار بزرگی است، افزود: این افتخاری است چراکه او با خدا معامله کرده و خدا به او عزت و افتخار داده است.
یادآور می‌شود، اجتماع بزرگ نوجوانان حسینی باحضور بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاه برگزار شد.
captcha