ثبت‌نام مؤسسات استان تهران برای شرکت در مجمع عمومی اتحادیه مدغم تمدید شد
کد خبر: 3648879
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

ثبت‌نام مؤسسات استان تهران برای شرکت در مجمع عمومی اتحادیه مدغم تمدید شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به منظور ادغام اتحادیه‌های استان تهران در 28 مهر ماه مهلت ثبت‌نام و دعوت از مدیران مؤسسات استان تهران تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به منظور ادغام اتحادیه‌های استان تهران در تاریخ  28 مهر ماه مهلت ثبت‌نام و دعوت از مدیران مؤسسات استان تهران تمدید شد.

با توجه به مطالبه مدیران مؤسسات و پیگیری نمایندگان اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت در هیئت رسیدگی به امور مؤسسات، در جلسه پنجاه و هفتم این هیئت مصوب شد، کلیه مؤسسات قرآنی دارای مجوز فعالیت از هر نهادی و یا دارای موافقت اصولی (به شرط اینکه دارای شماره ثبت شرکت‌ها باشند) در فرآیند ادغام شرکت کنند.

این جلسه مشترک روز جمعه 28 مهر ماه از ساعت 9 صبح در مجتمع فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی) برگزار می‌شود.

بر همین اساس مدیران مؤسسات متقاضی کاندیداتوری و یا حضور در مجمع می توانند حداکثر تا پایان هفته جاری 14 مهر ماه نسبت به تکمیل و ارسال فرم مربوطه به آدرس اداره امور قرانی کل تبلیغات اسلامی استان واقع در تهران، خیابان بهارستان، مقابل بیمارستان طرفه از طریق پست پیشتاز اقدام کنند.

برای دانلود نمونه شیوه نامه و اساسنامه اتحادیه مدغم استان بر روی آنها کلیک کنند.

 برای حضور در مجمع عمومی، ارائه معرفی نامه مؤسسه و کارت شناسایی معتبر الزامی است.

ادغام دو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و اتحادیه مؤسسات مردم نهاد قرآنی در استان‌ها، مطابق جدول زمان بندی که پیش تر تدوین و به تصویب اعضای هیئت رسیدگی رسیده بوده، در هر استان اتفاق خواهد افتاد و بر اساس آن، مؤسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و... و نیز مؤسسات دارای موافقت اصولی در صورتی که دارای شماره ثبت باشند، می‌توانند در فرآیند ادغام، فرآیند برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم، انتخابات و تمامی مراحل فرآیند ادغام حضور یابند.

captcha