جمع‌بندی گزارشات مالی و اداری دو اتحادیه قرآنی در دومین جلسه هیئت مدیره مدغم
کد خبر: 3649070
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

جمع‌بندی گزارشات مالی و اداری دو اتحادیه قرآنی در دومین جلسه هیئت مدیره مدغم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جمع‌بندی گزارشات مالی و اداری دو اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در دومین جلسه هیئت مدیره مدغم اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت یزد ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دومین جلسه هیئت مدیره و بازرسی، فردا، 13 مهرماه تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: این جلسه با موضوع ارائه گزارش‌های مالی و اداری دو اتحادیه و جمع‌بندی آنها و جمع‌بندی دارایی‌های این دو اتحادیه انجام می‌شود. همچنین پیگیری ثبت قانونی اتحادیه مدغم و اساسنامه آن از دیگر مواردی است که در اولویت فعالیت‌ها است.
مطهریان عنوان کرد: بازدید از مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان، سطح‌بندی آنها و همچنین تکمیل سند قرآنی استان با همکاری نهادهای مختلف از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: این جلسه ساعت 6 صبح در یکی از مؤسسات قرآنی به صورت موقت برگزار می‌شود تا مکانی مجزا برای فعالیت‌های اتحادیه در نظر گرفته شود.
captcha