پایبندی اقوام کرد به جمهوری اسلامی، دشمنان را خشمگین کرده است
کد خبر: 3649257
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
حجت‌الاسلام طیب نژاد:

پایبندی اقوام کرد به جمهوری اسلامی، دشمنان را خشمگین کرده است

گروه اجتماعی: مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد با اشاره به پایبندی و علاقه اقوام و مناطق کردنشین ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: تعلق خاطر مناطق کردنشین به نظام، موجب وحشت و خشم معاندین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 12 مهر حجت‌الاسلام جعفر صادق طیب نژاد مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در جلسه هماهنگی یادواره شهدای ترور 31 شهریور مهاباد که در سالن جلسات سپاه مهاباد برگزار شد اظهار کرد: از بدو انقلاب اسلامی، مناطق کردنشین اعتقاد و التزام خاصی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند و با گذشت زمان روز به روز تعلق اقوام کرد ایران به انقلاب اسلامی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: پایبندی مناطق کردنشین به نظام جمهوری اسلامی ایران موجب خشم دشمنان شده و عملیات تروریستی 31 شهریور 89 نیز نشان از خشم دشمنان نظام از تعلق کردستان ایران به جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه شهادت، فوز عظیم و در کنار پیغمبر(ص) زیستن است، افزود: هر جا شهادتی بوده، بیش از پیش به تقویت نظام منجر شده و در واقع تمسک به راه شهدا ضامن امنیت کشور است.

حجت‌الاسلام طیب نژاد با تسلیت ایام محرم بیان کرد: قیام امام حسین(ع) منطبق بر اهداف حکومت صالحان و آیه های قرآنی بوده و به منظور احیای کتاب الله و معارف اسلامی به وقوع پیوسته است.

وی تاکید کرد: قیام سرور شهیدان و  ایستاذگی در برابر یزید، درس آزادگی و زیر بار حاکمان ظالم و ستمگر نرفتن را به همه مسلمانان جهان آموخت.

وی یاد آور شد: یادواره شهدای حادثه تروریستی 31 شهریور مهاباد، زیر مجموعه کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی برگزار می شود. 

سلیمان پاکزاد، بخشدار مرکزی مهاباد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع شهادت گفت: فرهنگ سازی به منظور تقویت روحیه شهادت طلبی و حفظ ارزش های دفاع مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.

وی بیان کرد: شهدای جمهوری اسلامی ایران با الگو گرفتن از داستان کربلا، با روحیه ایثار و شهادت طلبی در برابر کشورهای متخاصم و گروه های تروریستی وابسته به تکفیری ها به جهاد پرداختند.

یادآور می شود، در تاریخ 31 شهریور 89 و در اثر انفجار بمب در رژه نیروهای مسلح  مهاباد 12 تن از بانوان و کودکان به درجه رفیع شهادت نائل و بیش از 80 نفر مجروح شدند.

captcha