انتقال پیام عاشورا نسل‌های بعدی را از انحرافات دور می‌کند
کد خبر: 3649719
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
امام جمعه کنگاور:

انتقال پیام عاشورا نسل‌های بعدی را از انحرافات دور می‌کند

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین لروند گفت: عاشورا سراسر درس جوانمردی و فتوت، درس نماز و امر به معروف است؛ لذا انتقال پیام عاشورا نسل‌های بعد را از گزند انحرافات دور خواهد کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین لروند، امام جمعه شهرستان کنگاور، 14 مهرماه در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت بالای رعایت حجاب و حفظ آن، گفت: وقتی طفل سه ساله امام حسین(ع) با سر پدر نجوا می‌کند، نه از کتک‌ها حرفی می‌زند، نه از تشنگی و گرسنگی، بلکه از برداشتن حجابش توسط دشمن گلایه می‌کند که خود درس بزرگی از فرهنگ حجاب و عفاف  برای دختران و بانوان ماست.
امام‌ جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به نفوذهای رخ داده در عزاداری‌ها و هیئت‌ها، بیان کرد: مردم مواظب فتنه جدید مذهبی که توسط شیعه انگلیسی در حال طراحی وشکل‌گیری است باشند، راه در امان ماندن پناهنده شدن به سنگر ولایت است.
وی در بخش دیگری از سخنان به تیراندازی مرگبار رخ داده در آمریکا اشاره کرد و افزود: وقتی کسی به راحتی با اسلحه گرم صدها نفر را به رگبار می‌بندد و ده‌ها نفر کشته می‌شوند، نشان می‌دهد که کنترل مردم از دست دولت خارج شده و به شهری بی در و پیکر تبدیل شده است.
حجت‌الاسلام لروند عنوان کرد: هر جای دنیا تحرکی شود داعش ادعا می‌کند که کار او بوده، لذا اگر این حمله کار داعش باشد، نشان می‌دهد تلاش آمریکا برای داعش به روی خودشان برگشته است.

محمد چشمه‌نوشی
captcha