فرهنگ قانون‌مداری در مدارس شکل می‌گیرد
کد خبر: 3650899
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

فرهنگ قانون‌مداری در مدارس شکل می‌گیرد

گروه فرهنگی: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پایه‌های انضباط و قانون‌مداری از مدارس و توسط دانش‌آموزان شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سرهنگ محمدکریم بیات، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، 17مهرماهدر آیین قرائت مهر ناجا که در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار شد، اظهارکرد: سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ هستند که خداوند به ما عطا کرده است که برای به دست آمدن این دو در ایران اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است.
وی افزود: ایران اسلامی هم اکنون یکی از با اقتدارترین کشورهای منطقه است که این جایگاه حاصل ایثارگری شهدای گرانقدر است.
این مسئول خاطر نشان کرد: همه باید با همراهی و همیاری یگدیگر قدردان این امنیت و آرامش در جامعه باشیم و در تداوم آن بکوشیم.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز گفت: باید تلاش کنیم و همه دست به دست هم دهیم تا آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، سرقت و ... از جامعه رخت بربندد.
بیات، آموزش و پرورش و مدارس را گذرگاه جامعه دانست و ابرازکرد: نیروی انتظامی برای رسیدن به اهدافش نیاز به تعامل و مشارکت این نهاد مهم فرهنگی در جامعه دارد.
وی تاکید کرد: همراهی مردم با پلیس به ویژه دانش‌آموزان به دلیل تاثیرگذاری که در کانون خانواده و اجتماع دارند می‌تواند در همکاری با حافظان امنیت نقش موثری داشته باشد.
در این آیین پیام مهر ناجا قرائت شد و دانش آموزان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا کردند.

captcha