دوره اصلی مراکز تخصصی روزانه حفظ قرآن بیت‌الاحزان آغاز شد/ راهیابی 400 قرآن‌آموز
کد خبر: 3651512
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

دوره اصلی مراکز تخصصی روزانه حفظ قرآن بیت‌الاحزان آغاز شد/ راهیابی 400 قرآن‌آموز

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون آموزش مؤسسه بیت‌الاحزان از آغاز دوره اصلی مراکز تخصصی روزانه حفظ کل قرآن کریم بیت‌الاحزان در سال 96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، خدیجه شاهسونی، معاون آموزش این مؤسسه از آغاز دوره اصلی مراکز تخصصی روزانه حفظ کل قرآن کریم بیت‌الاحزان در سال 96 خبر داد و گفت: مراکز تخصصی روزانه حفظ کل قرآن کریم پس از امکان‌سنجی از نظر مکان و تأمین استاد در اردیبهشت‌ماه سال جاری، در 25 شعبه مؤسسه اقدام به ثبت‌نام از قرآن‌آموزان كردند که پس از انجام مصاحبه تخصصی 400 نفر وارد دوره آزمایشی شدند.

وی افزود: قرآن‌آموزان در دوره آزمایشی که از بیستم تیر تا 31 مردادماه برگزار شد موفق به حفظ جزء 21 قرآن کریم شدند که پس از اتمام دوره، آزمون کتبی و شفاهی در تاریخ 20 شهریور از حفاظ به عمل آمد.

معاون آموزش بیت‌الاحزان با بیان اینکه قرآن‌آموزان تاکنون موفق به حفظ 2 جزء قرآن کریم شده‌اند، گفت: کلاس‌های ترجمه و مفاهیم، تجوید و استماع نوار از دیگر برنامه‌های آموزشی این مراکز است.

وی، استان‌های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، تهران، یزد، قم و کرمان را استان‌های برگزارکننده این طرح برشمرد و گفت: مدت برگزاری این دوره 2 سال است و قرآن‌آموزان روزانه از شنبه تا پنجشنبه در کلاس‌ها حاضر می‌شوند و در پایان هر سال قرآن‌آموزان موفق به حفظ 15 جزء قرآن کریم خواهند شد.

captcha